Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Vilkas mielikuvitus.LoL
Mä oon vähän samoilla linjoilla
Mä vaan en usko ihan kaikkea mitä täältä saa lukea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Vilkas mielikuvitus.LoL
Alkuperäinen kirjoittaja MustaSurma:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Vilkas mielikuvitus.LoL
Mä oon vähän samoilla linjoilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Oi voi :hug:
Kyllä sun kannattaa puhelusta miehelles kuitenkin kertoo...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja MustaSurma:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Vilkas mielikuvitus.LoL
Mitä et usko? Puhu ihan suoraan ja jos et halua muiden lukevan niin käytä y-viestiä.
Alkuperäinen kirjoittaja MustaSurma:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Vilkas mielikuvitus.LoL
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulle sitten hyytikyppynen aina sattuu ja tapahtuu...vaikee uskoa näitä sun juttujas...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulle sitten hyytikyppynen aina sattuu ja tapahtuu...vaikee uskoa näitä sun juttujas...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulle sitten hyytikyppynen aina sattuu ja tapahtuu...vaikee uskoa näitä sun juttujas...
No ei se minun elämää muuta miksikään, uskot tai et. Kukaan ei ole käskeny lukemaan minun juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulle sitten hyytikyppynen aina sattuu ja tapahtuu...vaikee uskoa näitä sun juttujas...
Sähän voit vapaasti olla uskomatta sitten :headwall:
Ja jos Hyytis näitä kaikkia juttuja ihan hatusta repisi niin en voisi muuta kun onnitella hiton hyvästä mielikuvituksesta! Mä en kuitenkaan ymmärrä mikä syy kellään olis kirjotella palstalle ihan daabadaaba juttuja, ja vielä aina kertoa niistä loppuun asti. Keksityillä tarinoilla kun täällä päin on tapana loppua kesken.
Alkuperäinen kirjoittaja hehheheee:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulle sitten hyytikyppynen aina sattuu ja tapahtuu...vaikee uskoa näitä sun juttujas...
Sähän voit vapaasti olla uskomatta sitten :headwall:
Ja jos Hyytis näitä kaikkia juttuja ihan hatusta repisi niin en voisi muuta kun onnitella hiton hyvästä mielikuvituksesta! Mä en kuitenkaan ymmärrä mikä syy kellään olis kirjotella palstalle ihan daabadaaba juttuja, ja vielä aina kertoa niistä loppuun asti. Keksityillä tarinoilla kun täällä päin on tapana loppua kesken.
Ja taas viedään pässiä narussa...
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän appiukkoa:En itsekkään haluaisi miniää joka on alkoholisti.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Jaa, alan jo epäillä että näillä jotka ei halua minun täällä kirjottelevan, tulee ihan vasiten vit*uileen minun ketjuihin ja sitte ne poistetaan. Onko kohta enää järkeä täällä kirjottaa? Ei kai, mut sitä iloa en suo kellekään että lopettaisin.
Varmasti ihmisten elämässä tapahtuu kaikenlaista, kuinka moni niistä kaikesta täällä kirjottaa? Mie kirjotan, enkä ole sanaakaan valeita tänne kirjottanu, en ole keksiny mitään omasta päästä, ei ole pakko uskoa jos ei halua, mutta lienee sillon parasta ettei myöskään kommentoi tai edes lue mitään mitä olen kirjottanu.
Ja jos on sanomista, olkaa hyvä ja laittakaa yksityisviestiä, vastaan varmasti. Mutta ei taida olla pokkaa niilläkään enää jotka aiemmin kyllä on vaikka mitä sontaa mulle y-viestinä kirjottanu...![]()
Noh, elämä on.