Mä en enään valita yhtään...(ku luen näitä juttuja täältä miehistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Nimittäin minun mies on tosi paljon pois. Mutta silloinku on pois niin on TÖISSÄ! Ja se kismittää minua välillä todella raskaasti ku ei olla koskaan koko perheellä viikolla kotona ja vloputkin useimmin miehellä menee töissä...

Mutta nyt ku olen jonkuaikaa seurannu näitä juttuja niin totean että onneksi mieheni on töissä eikä baarissa tai jossain vastaavassa. Ja kun on kotona niin on aivan ihana isä ja mies.

Oliskin töissä niin en valittais, mutta tällä vkolla ei ole ollut kertaakaan töissä vain löhännyt kotona ja silti valittaa kun väsyttää :headwall: :headwall: no mitä tietty on baarissa maanantaina käynyt ja muina iltoina istunut myöhään koneella nettipokeria pelaamassa

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
Nimittäin minun mies on tosi paljon pois. Mutta silloinku on pois niin on TÖISSÄ! Ja se kismittää minua välillä todella raskaasti ku ei olla koskaan koko perheellä viikolla kotona ja vloputkin useimmin miehellä menee töissä...

Mutta nyt ku olen jonkuaikaa seurannu näitä juttuja niin totean että onneksi mieheni on töissä eikä baarissa tai jossain vastaavassa. Ja kun on kotona niin on aivan ihana isä ja mies.

puhut asiaa,oon ihan samaa mieltä....munki mies paljon töissä,ja muun ajan viettää kotona ISÄNÄ ei oo mikään hinku juomaan.

meillä vähän sama tilanne et tosi paljon töissä.. mut ku kotona niin ihana isä ja kumppani on. mutta olisipa meillä niin et mies ei baarissa töissä.. tuppaa jäämään sinne aina juomaan aamuvuoron jälkeen.. mulla itseasiassa aloitus tässä mitäs nyt osastolla...

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
sori :ashamed: mut on ihan pakko laukasta et mistäs tiiät et on töissä? :whistle: ettei vaan nyt olis jollain sutturallaan?

ja tää oli sit vaan ihan harmiton heitto ;)

No en ole kertaakaan soittanu hänelle etteikö kone olis huutanu takana niin että korvat halkiaa,että jos siellä joku suttura viihtyy niin :o oujee.

Yhteistyössä