Koskahan tuo mun mies aikuistuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla91

Vieras
Mun mies on 27v ja musta alkaa tuntua, että se ei koskaan aikuistu. Mä oon ite 22v. Kun tavattiin, niin olin 17v ja mies oli 22v. Silloin sen lievä "gangsta"-tyyli iski muhun, mutta nykyään tuntuu hassulta, että kohta kahden lapsen isä laittaa semmosia vaatteita. Onneksi sentään saan sen välillä pitämään normikuteita.

Lisäks mun miehellä o0n jotenkin hölmöjä ajatuksia. Esim. sen periaate on joku "Get rich or die trying". No sinällään ihan hyvä, että tekee ihan hirveesti duunia. Painaa duunissa ahkerasti ja saa kaiken maailman tuotantopalkkioita. Lisäksi tekee ylitöitä paljon. Kaiken sen lisäksi tekee kaikenlaisia sivuhommia. Toisaalta menotkin on sitten isot kun pitää olla hieno auto jne. Mut en valita, tietty olis joskus kiva ku olis kotona enempi, mut eipä ainakaan luuhaa missään...

Must tuntuu, että mun mies ei oo kehittynyt viides vuodes lainkaan. Sillä on jotain todella typeriä juttuja, kuten se että saattaa heittää jotain typerää läppää pikkupimuille ihan niinkuin aikoinaan heitti mulle. Ja sitten kavereiden kanssa kruisailee ja jutut on välillä tasoo, että "helmimimmi"... oikeesti jätkä on kohta kahden lapsen isä.

Töissä oon jutellu (oon osa-aikainen lapsen takia) yhen tyypin kanssa. Se on 31v perheenisä ja jotenkin ihan eri planetaalta... Joskus olis kiva kun omassa miehessä olis ees muutamia aikuisen miehen piirteitä. Että osais puhua vähän muustakin kuin autoista ja naisista jne... Mut voiko tämmöstä ees opettaa ja miksi jotku on tollaisia. Musta tuntuu, että mun miehellä nimenomaan kaveripiiri on vaikuttanut hirveesti...

Toista ei voi muuttaa, vain itseään voi. Opettele rakastamaan ja arvostamaan mietäsi sellaisena kuin hän on. Muuten teillä ei tule olemaan kovin ruusuinen tulevaisuus.

Toista ei voi muuttaa, vain itseään voi. Opettele rakastamaan ja arvostamaan mietäsi sellaisena kuin hän on. Muuten teillä ei tule olemaan kovin ruusuinen tulevaisuus.

No noinhan sitä nykyään sanotaan, mutta ei tuokaan ihan totta ole. Kyllä jotkut asiat voi muuttaa, etenkin jos saa miehen tajuamaan kuinka naurettavia ja lapsellisia ne ovat. Mun mies piti aina jotain heavy-paitoja musamakunsa mukaisesti. Mun mielestä se oli aikoinaan ihan jees (90-luvulla kun heavy metal oli melkein undergroundia). Mutta kun tuli vuosia lisää ja muutenkin heavystä tuli mainstreamia niin sanoin ukolle, että ei noiden pitäminen enää oo millään muotoa cool. Ukko funtsi asiaa ihan itse ja totes, että "näihän se on". Nykyään ei pahemmin heavy-paitoja pidä, ei ainakaan "statementtinä".

27 vuotta ei ole valitettavasti monellekaan miehelle vielä aikuisen ikä...ihan riippumatta lasten lukumäärästä. Odota sinne n. 35 vuoteen, niin voi jo ihmetellä , jos ei aikuistumisen merkkejä ala näkyä.

No noinhan sitä nykyään sanotaan, mutta ei tuokaan ihan totta ole. Kyllä jotkut asiat voi muuttaa, etenkin jos saa miehen tajuamaan kuinka naurettavia ja lapsellisia ne ovat. Mun mies piti aina jotain heavy-paitoja musamakunsa mukaisesti. Mun mielestä se oli aikoinaan ihan jees (90-luvulla kun heavy metal oli melkein undergroundia). Mutta kun tuli vuosia lisää ja muutenkin heavystä tuli mainstreamia niin sanoin ukolle, että ei noiden pitäminen enää oo millään muotoa cool. Ukko funtsi asiaa ihan itse ja totes, että "näihän se on". Nykyään ei pahemmin heavy-paitoja pidä, ei ainakaan "statementtinä".

Huh miten tylyä ja alentavaa... Miltä tuntuisi jos miehesi sanoisi sinun tyylistäsi noin?

Kumppani kannattaa ihan oikeasti etsiä jo niin valmiiksi täydellinen tyyppi kuin vain löytyy. Ketään ei todellakaan voi pysyvästi muuttaa ja suoraan mollaaminen sekä kaikenlainen vihjailu muutostoiveista on loukkaavaa.

Huh miten tylyä ja alentavaa... Miltä tuntuisi jos miehesi sanoisi sinun tyylistäsi noin?

Kumppani kannattaa ihan oikeasti etsiä jo niin valmiiksi täydellinen tyyppi kuin vain löytyy. Ketään ei todellakaan voi pysyvästi muuttaa ja suoraan mollaaminen sekä kaikenlainen vihjailu muutostoiveista on loukkaavaa.

Meillä on erittäin hyvä suhde ja sanomme tyylistä ja tyylittömyydestä kyllä toisillemme. Ja hyvään tyyliin, ei todellakaan oo tullut mitään skismoja niistä. Sanoi mun mieskin mulle joskus, että mun ei kannata pitää babydoll-vaatteita, koska ne peittää mun hyvät muotoni...

Toivottavasti oma mies ei koskaan "aikuistu". On se niin ihana lapsekkaalla tavalla. En jaksaisi katsoa mitään vakavaa pukumiestä hetkeäkään. Hoitaa viralliset asiat, siivoaa, hoitaa lapset hyvin mutta aina sillä on se pikkupojan pilke silmässä.

[QUOTE="Juup";29479726]Toivottavasti oma mies ei koskaan "aikuistu". On se niin ihana lapsekkaalla tavalla. En jaksaisi katsoa mitään vakavaa pukumiestä hetkeäkään. Hoitaa viralliset asiat, siivoaa, hoitaa lapset hyvin mutta aina sillä on se pikkupojan pilke silmässä.[/QUOTE]

Haloo! Pikkasen eri asia, että on pilkettä silmäkulmassa ja se että kruisailee kylillä kuin teinipoika ja vikittelee pikkupimuja...

Ei hitto soikoon. tulee mieleen naapurin jätkä. Tyyppi on tosin sinkku (en ihmettele). Ikää 28v ja yrittää näyttää 50 centiltä. Ja sitten pyörittelee kämpillä jotain alta 20v kimuleita. Tarjoo niille viinaa sun muuta ja tietäähän sen miten tytöt maksaa takas. Huh huh, onneksi kohta pääsee tästä karmeestä lähiöstä pois...

Yhteistyössä