HAASTE palstan naisille. kuvaketju tavallisen näköisistä/rumista palstaajista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hodari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hodari

Vieras
te, jotka ette näytä Peyotelta tai BootyPepiltä, uskalllateko vastata haasteeseen? ;)
jos saataisiin kuvaketju, jossa on myös muita kuin palstan kaunottaria kehumassa toisiaan..

te, jotka ette näytä Peyotelta tai BootyPepiltä, uskalllateko vastata haasteeseen? ;)
jos saataisiin kuvaketju, jossa on myös muita kuin palstan kaunottaria kehumassa toisiaan..

Tavallinen naama se minullakin on. Mutta jos tarkkoja ollaan niin rumia naisia ei ole olemassakaan. Jokainen on omalla tavallaan kaunis niin kuin tässä jo nähdään.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Mä lätkin nyt tänne näitä meikittömiä kuvia, koska joku väitti meikittömässä kuvaketjussa, etten näytä tunnistettavalta ilman meikkiä.

Täytyy siis saada "oikea" minä esille, eikä niin, että jengi elää jossain harhassa. Hehehe. :D

Mä lätkin nyt tänne näitä meikittömiä kuvia, koska joku väitti meikittömässä kuvaketjussa, etten näytä tunnistettavalta ilman meikkiä.

Täytyy siis saada "oikea" minä esille, eikä niin, että jengi elää jossain harhassa. Hehehe. :D

Palsta on aika harhainen...tai sitten tää tekee harhaiseksi.

Miks tarvisit meikkiä?!

Siis mä mietin jo et olisin laittanu kuvan, mut en taida viitsiä kun on jo niin nättejä naamoja tässäkin ketjussa.. :/

Ei tänne kukaan oikeasti tavallisen näköinen kuvaansa laita, kun heti kaikki kauniit pommittaa omat kuvansa esille. Laittaisi edes joku ylipainoinen, rasvaihoinen, finninaamainen palstamamma harakanpehkonsa ja kotkankolvinsa esiin niin uskaltaisivat muutkin perusämmät laittaa perässä.

Sun vuodentakaisiin kuviin verrattaessa sun kasvot näyttävät kapoisilta ja mä en tosiaankaan tunnistaisi sua samaksi ihmiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö?;28899393:
Miks tarvisit meikkiä?!

Siis mä mietin jo et olisin laittanu kuvan, mut en taida viitsiä kun on jo niin nättejä naamoja tässäkin ketjussa.. :/

En mä tarvikaan lähinnä kuin silmien alle.

Itse en ole nähnyt tässä muita kuin "tavallisia", joten siitä vaan laittamaan. :D

Ei tänne kukaan oikeasti tavallisen näköinen kuvaansa laita, kun heti kaikki kauniit pommittaa omat kuvansa esille. Laittaisi edes joku ylipainoinen, rasvaihoinen, finninaamainen palstamamma harakanpehkonsa ja kotkankolvinsa esiin niin uskaltaisivat muutkin perusämmät laittaa perässä.

Öh, miksi lihavilla, finninaamaisilla JA harakkahiuksisilla on oikeus omia "tavallisuus" itselleen?
Valtaosa meistä on tavallisen näköisiä, oltiin sitten lihavia, laihoja, jotain siltä väliltä ja finneinemme tai ilman.

Toi on oikeasti aika ärsyttävä käsitys joillakin, että vain lihavat JA finninaamaiset ovat taviksia. Surkuhupaisaa

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";28899449]Sun vuodentakaisiin kuviin verrattaessa sun kasvot näyttävät kapoisilta ja mä en tosiaankaan tunnistaisi sua samaksi ihmiseksi.[/QUOTE]

Varmaan joku lapsenpyöreys lähtenyt pois? En mä kyllä radikaalisti ole muuttunut. :D

Yhteistyössä