Normaalipainon ylärajoilla ihminen on tuhti, ihan fakta vain.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taas läskit puolustelee. Ja eniten mua naurattaa tuo rintoihin vetoaminen, että hoikilla ei sitten ole rintoja ollenkaan. Joo, voi ollakin niin tai sitten ei. Itse henk.koht. olen mieluummin hoikka ja rinnaton (tietty ois kiva tietää että mikä on teidän pullukoiden mittapuu rintojen olemassaololle) kuin pullukka rinnoilla. Mun naisellisuus kun ei ole kiinni tisseistä, teillä tuntuu olevan.

Hoikkana on kivaa: useimpien vaateketjujen vaatteet ovat parhaimmillaan hoikassa varressa, läski ei hierrä vatsan kohdalta, ei ahdista, tissit ei lölly tiellä ja olo on ihanan kevyt kaikin puolin. Samoin ei taida olla läskeillä:D

Ja tisseistä vielä: Kun on pienet rinnat, niin ne eivät lölly tiellä, enkä näytä etupainoiselta mammalta, vaan sopusuhtaiselta ja nuorelta:)

Näin miehen näkökulmasta kuitenkin parempi olla vähemmän hoikka ja kunnon rinnat. Mitä mies tekee jollain laudanpätkällä? Aikuinen mies ei välitä pikkutytön näköisistä naisista vaan siitä tunteesta, että vierellä on upea, itsensä kanssa sinut oleva aikuinen, muodokas (siis rintava ja persevä) nainen.

[QUOTE="pera";22597905]Näin miehen näkökulmasta kuitenkin parempi olla vähemmän hoikka ja kunnon rinnat. Mitä mies tekee jollain laudanpätkällä? Aikuinen mies ei välitä pikkutytön näköisistä naisista vaan siitä tunteesta, että vierellä on upea, itsensä kanssa sinut oleva aikuinen, muodokas (siis rintava ja persevä) nainen.[/QUOTE]

Entäs jos on hoikka ja pienirintainen itsensä kanssa sinut oleva nainen? Moni nainen ei ole - koosta riippumatta - sinut itsensä kanssa. Minä voin sanoa, että onneksi olen sinut itseni kanssa. Olen hoikka ja pienirintainen, olen silti mielestäni kaunis ja seksikäs, itsevarma, myös seksuaalisesti, eikä miehilläkään ole koskaan ollut valitamista. Eivät kaikki voi olla samannäköisiä eikä tarvitsekaan. Jokaisella makunsa mukaan, mutta miksi muita pitää aina mollata? Minulle on ihan sama onko joku A-kuppia vai F-kuppia ja onko BMI 19 vai 27 kunhan on terve ja hyväksyy itsensä.

Taas läskit puolustelee. Ja eniten mua naurattaa tuo rintoihin vetoaminen, että hoikilla ei sitten ole rintoja ollenkaan. Joo, voi ollakin niin tai sitten ei. Itse henk.koht. olen mieluummin hoikka ja rinnaton (tietty ois kiva tietää että mikä on teidän pullukoiden mittapuu rintojen olemassaololle) kuin pullukka rinnoilla. Mun naisellisuus kun ei ole kiinni tisseistä, teillä tuntuu olevan.

Hoikkana on kivaa: useimpien vaateketjujen vaatteet ovat parhaimmillaan hoikassa varressa, läski ei hierrä vatsan kohdalta, ei ahdista, tissit ei lölly tiellä ja olo on ihanan kevyt kaikin puolin. Samoin ei taida olla läskeillä:D

Ja tisseistä vielä: Kun on pienet rinnat, niin ne eivät lölly tiellä, enkä näytä etupainoiselta mammalta, vaan sopusuhtaiselta ja nuorelta:)

Mun mielestä laiha ei ole kaunista, ei ole mitään kaunista alipainossa. Nyt on muuten puhuttu naisesta joka on painoindeksin ylärajoolla eli aivan normaalipainoosesta ihmisestä. Ei tarvitte tätä kääntää niin, että kyse on ylipainosta. Pientä todellisuudentajua kiitos.

Mitä niille rintojen koolle voi? Joku rintojenpienennysleikkaus on todella iso operaatio eikä sinne niin vain mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22598087:
Mitä väliä?

Mitä helvetin väliä oikeasti, onko joku ihmeen indeksi nyt pilkun sillä vai tällä puolella?

Hä?

No kyllä sillä on väliä tällä palstalla! :laugh:

Mä muuten mielummin olisin siellä ylärajoilla kuin alarajoilla, mutta palstan mukaan tuollaasta ei voi haluta vaan kaikkien pitää haluta olla mahdollisimman kevyitä ja laihoja. :D

Vaan ku v***u ne viimeset ylimääräset ei halua musta poistua, ei sit millään!!! Eli olen tuhti, mutta turha valittaa ku ei auta. Onneks viime aikoina on tainnut huomaamatta pari kiloa tipahtaa. Ja miehet tykkää, kun on jotain mitä puristella...

[QUOTE="pera";22597905]Näin miehen näkökulmasta kuitenkin parempi olla vähemmän hoikka ja kunnon rinnat. Mitä mies tekee jollain laudanpätkällä? Aikuinen mies ei välitä pikkutytön näköisistä naisista vaan siitä tunteesta, että vierellä on upea, itsensä kanssa sinut oleva aikuinen, muodokas (siis rintava ja persevä) nainen.[/QUOTE]

Yyh, aika juntti näkökulma ja kielenkäyttö myös. Meni ihan kylmät väreet:D

Onko hän mielestäsi tuhti?
dia71803_228x500.jpg

Kyllä, hän on tuhti.

[QUOTE="vieras";25170896]siis NORMAALI on YLIMÄÄRÄISTÄ??

eläköön kieroutuneet länsimaiset kauneusihanteet[/QUOTE]

Kyllä, normaalissakin voi hyvinkin olla kymmenisenkin kiloa ylimääräistä. Siinä ei ole mitään kieroutunutta, se on vain fakta.

Mukavaa kuulla olevansa tuhti :) Tosin miehen ollessa kyseessä sillä on hieman eri sävyero...

Olen nykyään hieman yli 25 bmi, eli en enää normaalipainoinen. Ottaen huomioon että joulu on tulossa, tilanne ei ainakaan ole menossa alaspäin :D

No tuo kuvannainen ei ole tuhtia nähnytkään, vaan on ihn normaalipainoinen. Normaalipainoinen kun ei välttämättä ole ihan hoikkakaan. Tällä palstalla huomaa, että ihmisillä on kadonnut tyystin terve jätki painoasioissa, pidetään normaalipainoisiakin lihavina ja ihannoidaan kamalaa laihuutta.

[QUOTE="vieras";25170947]se, että sun mielestä kaikki BMI:n 18ylittävä on ylimääräistä läskiä, ei tee siitä minkäänlaista universaalia totuutta.[/QUOTE]

Enhän mä alipainosta nyt puhunut. Se nyt vain on totta, että normaalipainoisella voi sitä ehtaa ylimääräistä läskiä olla liikaa se 10kg, jos vaikka bmi 24. Itse mitoissa 170/71 mulla oli juuri näin ja inbody-mittauksessakin todettiin, että jotain vois tehdä, vaikka bmi normaali. Laihdutin sen 10kg ja edelleen mulla on rasvaa, mut nyt sellainen normaali naiselle sopiva määrä.

Miksi sun on niin vaikea hyväksyä tämä fakat?:D

Ja mä en tajua, miten on niin vaikea ymmärtää, että normaalipainoiseenkin mahtuu monenlaista ja kyllä, normaalipainoinen voi tosiaan olla tuhti! Kuten tuo kuvassa oleva nainen. EI se tarkoita, että olisi jotenkin ihannepainoinen tai ei olisi syytä vähän pudottaa painoa tai ei voisi sanoa pulleaksi, jos on normaali.

Nykyään vaan tuo pieni pulleus ja läskistyminen on joku ihme trendi, ja toisessa päässä sitten se alipainoisuus.

AP unohtaa nyt sen, että BMI ei ole loppupeleissä kauhean kaksinen mitta. Ei toimi esimerkiksi pitkillä ihmisillä. Itse olen 178 cm ja mieheni 186 cm, joten käytännön kokemustakin on. Naureskellaan monesti miehen BMI:lle (on luokkaa 28??) - miehelläni todellakin on lihasta, ei läskiä, ja lihas painaa. Sanoi ap mitä tahansa. :D

Entä vaikka Jutta Gustafsberg? Väitän että silloin kun ei ole kisakaudella, bmi on tuon 24 ja en menis sanomaan sitä mimmiä tuhdiksi.

Ruumiinrakenne vaikuttaa myös tosi paljon.

Ööö, laudat ja muodottomat poikavartaloiset huutelee...

Miettikää 165cm pitkää tapausta. Toisella on suvustaan kapea lantio, ei tissejä eikä juuri muotoa perseessä. BMI "luonnostaan" ~20. Toisella sukuvikana iso lantio, muodokas ahteri ja E-kupin ryntäät. BMI muodostunee ~25-26 seudulle ihan helposti olematta yhtään läski tai edes "tukeva". Jälkimmäinen vaan on saatanasti naisellisempi tapaus.

No hy vittu. Puhu vaan omasta puolestasi.

Yhteistyössä