P
"pera"
Vieras
Taas läskit puolustelee. Ja eniten mua naurattaa tuo rintoihin vetoaminen, että hoikilla ei sitten ole rintoja ollenkaan. Joo, voi ollakin niin tai sitten ei. Itse henk.koht. olen mieluummin hoikka ja rinnaton (tietty ois kiva tietää että mikä on teidän pullukoiden mittapuu rintojen olemassaololle) kuin pullukka rinnoilla. Mun naisellisuus kun ei ole kiinni tisseistä, teillä tuntuu olevan.
Hoikkana on kivaa: useimpien vaateketjujen vaatteet ovat parhaimmillaan hoikassa varressa, läski ei hierrä vatsan kohdalta, ei ahdista, tissit ei lölly tiellä ja olo on ihanan kevyt kaikin puolin. Samoin ei taida olla läskeillä
Ja tisseistä vielä: Kun on pienet rinnat, niin ne eivät lölly tiellä, enkä näytä etupainoiselta mammalta, vaan sopusuhtaiselta ja nuorelta![]()
Näin miehen näkökulmasta kuitenkin parempi olla vähemmän hoikka ja kunnon rinnat. Mitä mies tekee jollain laudanpätkällä? Aikuinen mies ei välitä pikkutytön näköisistä naisista vaan siitä tunteesta, että vierellä on upea, itsensä kanssa sinut oleva aikuinen, muodokas (siis rintava ja persevä) nainen.