haalarista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liian värikäs, mutta onneksi tuon ikäiset eivät toisiaan osaa haukkua. Mitä mieltä poika on? Meillä tytön ollessa 2v, oli kyllä aika kovat mielipiteet vaatteistaan jo sillon. Ei mitä tahansa olisi päällensä laittanut.

[QUOTE="vieras";28905054]Liian värikäs, mutta onneksi tuon ikäiset eivät toisiaan osaa haukkua. Mitä mieltä poika on? Meillä tytön ollessa 2v, oli kyllä aika kovat mielipiteet vaatteistaan jo sillon. Ei mitä tahansa olisi päällensä laittanut.[/QUOTE]

Tätä en myöskään ymmärrä, että pikkulapset sanelee minkä haalarin laittavat tai eivät. Mielipiteitähän saa olla ja valita voi vaikka kahden hatun väliltä, mutta että mikä haalari ostetaan...liian värikästä jne.

miksi ei lapsella saisi olla vaatteissa väriä?!! Senkö takia että voisi tulla haukutuksi? Ihmeellistä ajatusmaailmaa vanhemmat nähtävästi lapsilleen opettaakin.. Onneksi omat lapseni ovat aina pitäneet juuri sellaisia vaatteita joista itse tykkäävät, eivätkä ole opetettu miellyttämään muita ihmisiä vaatevalinnoillaan! Ja kyllä, tykkäävät värikkäistäkin vaatteista, niin kuin lapsille aika luontaista onkin.

Kivan näköinen haalari, itsekään noin paljon en raaskisi sijoittaa yhteen vaatteeseen, mutta jos raha ei ole este niin hommaa ihmeessä :)

[QUOTE="...";28905075]Tätä en myöskään ymmärrä, että pikkulapset sanelee minkä haalarin laittavat tai eivät. Mielipiteitähän saa olla ja valita voi vaikka kahden hatun väliltä, mutta että mikä haalari ostetaan...liian värikästä jne.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä miksi kaksivuotiaan sana ei olis just yhtä painava kuin äidin sana jos kyse on ulkonäköseikoista? Toki äiti voi päättää että valitaan joku tietty väri esim sen takia ettei sotkeennu kiin helposti tms. Äiti voi ite laittaa sateenkaarihaalarin päälleen jos haluaa sillä kuosilla päteä.

[QUOTE="miksi";28905104]miksi ei lapsella saisi olla vaatteissa väriä?!! Senkö takia että voisi tulla haukutuksi? Ihmeellistä ajatusmaailmaa vanhemmat nähtävästi lapsilleen opettaakin.. Onneksi omat lapseni ovat aina pitäneet juuri sellaisia vaatteita joista itse tykkäävät, eivätkä ole opetettu miellyttämään muita ihmisiä vaatevalinnoillaan! Ja kyllä, tykkäävät värikkäistäkin vaatteista, niin kuin lapsille aika luontaista onkin.

Kivan näköinen haalari, itsekään noin paljon en raaskisi sijoittaa yhteen vaatteeseen, mutta jos raha ei ole este niin hommaa ihmeessä :)[/QUOTE]

mä en ainakaan sanonu ettei sais väriä olla, mutta tuossa nyt on jo vähän liikaa erivärejä mun makuun :D

[QUOTE="Vieras";28905108]Mä en ymmärrä miksi kaksivuotiaan sana ei olis just yhtä painava kuin äidin sana jos kyse on ulkonäköseikoista? Toki äiti voi päättää että valitaan joku tietty väri esim sen takia ettei sotkeennu kiin helposti tms. Äiti voi ite laittaa sateenkaarihaalarin päälleen jos haluaa sillä kuosilla päteä.[/QUOTE]

Päteä? Siksikö se haalri ostetaan. Juu, en tajua. Ilmeisesti vaatteet markkaa sulle aika paljon.

Kuumimmat

Yhteistyössä