Joko talvihaalarit hommattu? Mihin merkkiin päädyit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isommalle ostin Molon sateenkaaritakin. Viimevuotiset Jonathanin toppahousut mahtuvat edelleen. Lisäksi on yksi Jesper Juniorin alesta kympillä ostettu haalari, jonka merkistä ei mitään hajua,
Vauvalle(täyttää alkuvuodesta 1v) Ostin Villervallan punaturkoosin vauvahaalarin.

Viime vuonna jo ostin aleista noille puvut tulevaksi talveksi :D
Pojalla on ellokselta tilattu -50% joku onkohan niiden oma merkki?
Cirafin 2-osainen myös. Tosin 2-osasia meillä käytetään aika harvakseltaan, mutta kun lähes ilmasiks sai, niin mukaan tarttui.

Tytöllä on lassien haalari, en tiedä onko jotain tekkejä vai ei :D
Myös kappahlin haalari löytyy myös, sekin oli niin suuressa alessa (maksoi 9e) ja on vielä tosi söpö, niin oli ostettava. Lassien 2-osainen setti myös.

Ihania voi vitsit, on tosin kyllä aika hinnakkaita. Mikähän koon sitä uskaltais sit 5kk pojalle ostaa?

Kieltämättä, mä kyllä uskoisin tuon hatun 1-2v koossa olevan sopiva, ellei lapsella ole mikään valtava kuula, meidän pojalla oli ehkä vähän sieltä isommasta päästä ;) ja siinä bumber hatussa on korvaläpät ja sellainen tarroin suljettava nauha tulee kaulan alapuolelle.

Jos itse valitsisin asusteita yksiväriseen haalariin, varmasti hankkisin rainbow tossut, hanskat ja hatun. Ne on vaan niin ihanat.

Viimeksi muokattu:
Jack Wolfskinin takki ja Columbian housut 2,5 -vuotiaalle. LÖytyi alennukesta viime talvena. Yhteensä taisin maksaa 50 €. Viikonloppuna löysin nahkasaappaat, ovh 50€, maksoin 15€. Vielä kun löytyisi hyvät rukkaset.

Haalari on vielä kaupassa, mutta harkinnassa on joku yksivärinen. Ykkössuosikki on Molon joku malli. Lassiellakin näkyy olevan kiva lähes yksivärinen malli, mutta en ole kaupoissa nähnyt. Rasavilin mallistoa odotan, joskus lapsella ollut tosi ihana harmaa haalari.
Toivottavasti löytyy hyvä ja lämmin haalari, se on tärkeintä.

jonathania vuodesta toiseen, se on paras!

Esikoiselle pitää ostaa nyt reima, kun muista merkeistä ei saa noin isoja (134/140cm).
Esikoisella toki on koulussa (jonathan) takki ja housut, mutta pulkkamäkeen yms haalari on paras!

Tässä oon silmät kipeinä surffannu ja koittanu löytää mieleistä... Remuhaalarissa kiva pallokuosi, mutta eri värivaihtoehtoja ei näy edes Travallen omilla sivuilla!! Siis haloo, kuvia kehiin! :/

Kieltämättä, mä kyllä uskoisin tuon hatun 1-2v koossa olevan sopiva, ellei lapsella ole mikään valtava kuula, meidän pojalla oli ehkä vähän sieltä isommasta päästä ;) ja siinä bumber hatussa on korvaläpät ja sellainen tarroin suljettava nauha tulee kaulan alapuolelle.

Jos itse valitsisin asusteita yksiväriseen haalariin, varmasti hankkisin rainbow tossut, hanskat ja hatun. Ne on vaan niin ihanat.

meillä on kaksivärinen vihreä-ruskea. pohjaväri vihree ja ruskeita kuvioita. ja kun poika on keskivertoo suurempi kaveri muutenkin niin kaippa tuo pääkin on :D

Esikoiselle ReimaTec ja nuoremmalle Legotec. Koskaan en ole laittanut tälläistä summaa haalareihin, meillä on ollut h&m haalareita, KappAhlin ja Lindexin pukua ja ainut joka on käytössä hajonnut on Molokids. Mut nyt ajattelin, et kun lapset lähtevät päiväkotiin, on ihan hyvä olla kunnon haalarit. Tiedä sit kuin korkeella on v....tuskäyrä kun tuhoavat nuo. :)

[QUOTE="vieras";24666254]Vapaa valinnassa oli ruskeita ja vaal.punaisia töppösiä ja tumppuja :) hintaaoli 7.99e[/QUOTE]

Meillä täällä ei taida vapaa valintaa olla :D ja siis tumput,hattu ja töppöset tulisi olla samaa sarjaa, että ovat ihan saman värisiä ja saman tyylisiä :)

Yhteistyössä