Joko talvihaalarit hommattu? Mihin merkkiin päädyit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Talvella 1 vuotta täyttävälle ruskea remun haalari, jonka yläosassa tähtiä. Eniten ulkonäön puolesta tykkäsin mustasta tai ruskeasta ticketin haalarista jossa oli karvareunainen huppu, mutta en malttanut ostaa niin kallista, kun noin pienen kanssa ei varmaan ihan hirveästi ulkoilla muuten kuin vaunuissa/rattaissa.

Isommalla oli viime vuonna sama molon rainbow kuin ap:n lapsella ja tyttö halusi sen taas täksi vuodeksi eli ostin uuden sellaisen ja pienemmälle ostin käytettynä molon fornax mustan haalarin. Kaksiosainen pitäis vielä löytää isommalle.

Kuopus saanee käyttää viime talvista ticketiä, jota tänään sovitettiin ja vieläkin meni hyvin! :) Ja jos jää pieneksi niin on esikoisen vanha reimatec ja kaverin lapselta saatu lassie lisäksi.
Esikoiselle ostin alesta Greenhill-merkkisen haalarin viime keväänä ja Jonathanin toppahousut. Joku kiva takki pitäisi vielä löytää.

Nuo ei ole ulkonäöllisesti niitä mua eniten miellyttäviä, mutta pääasia että ajaa asiansa. Ja käytännöllisyys on myös tärkeää. Pidän tärkeänä, että haalari on väritykseltään semmoinen ettei siinä kaikki lika heti näy.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24661575:
minulla ei ole viitseliäisyyttä miettiä jotain hanskan merkkiä. menen kauppaan ja ostan hanskat, jotka tuntuvat parhaimmalta kaikin puolin
jaa en näköjään osaa enää lukea, luin, että onko hanskat jo hommatty, ja kyse olikin haalareista. sitä se tää jumalaton yskä teettää

Ne on vaan haalareita, ei tule päänsärkyä valinnasta eikä siitä jos lapsi ei vastaa muotilehden kansikuvaa. Kunhan on lämmin ja toimiva. Kohtuuhintaisia hyviä haalareita on paljon, kysehän on vaan lastenvaatteesta.

Alesta ostetulla ja hyväksi havaitulla Jonathanin corduralla tänäkin vuonna. Kouluikäinen menee samoin Jonathanin ale-vaatteilla.

Mä tilaisin juuri molemmille pojille h&m:n haalarit.

Viime vuonna esikoiselle hyvin epäillen ostin ko. haalarin, mutta olin siihen erittäin tyytyväinen keväällä. Se oli toiminut hintaansa nähden loistavasti. Täksi talveksi siitä on edelleen varapuvuksi, vaikka oli pitkä talvi ja haalaria pestiin noin kerran-kaksi viikossa.
Tänä vuonna vielä oli kiva se turkoosi väri. :)

Yhteistyössä