Anteeks nyt arvon äidit kun tulen sorkkimaan, mutta mitä väliä oikeasti on haalarin merkillä? Ihan rehellisesti, ostatteko haalarin suositun merkin takia, joka antaa tietyn mielikuvan perheenne varallisuudesta vai haalarin teknisten ominaisuuksien? Mä en vaan ikikuuna ostais yli sadan euron, en edes lähelle sadan euron vaatteita lapsilleni, vaikka niihin varaa olisikin, merkin takia enkä etes niitten teknisten ominaisuuksien. Lapsilla on siis ollu uutena Lassieta, jonka saa 50-60:lla ja käytettynä millon minkäkin merkkistä, enkä ole huomannu teknisesti niissä mitään eroa! Viime talven paukkupakkaset ulkoiltiin Löytötexin Lassiella ja kirpparin Lennellä, yhteensä kahden lapsen haalareihin meni n. 62 ja kumpikaan muksu ei palellu, syy: KERROSPUKEUTUMINEN. Eikä noissa aluskerroksissakaan ollu mitään kalliita teknisiä vaatteita, vaan ihan perus puuvillakerrastoa, college asua, villahaalaria, pakkaslukemien mukaan lisättynä tai vähennettynä. Ja jos nyt vähän loskassa polvet tai takamus alkaa kostua, niin entä sitten? Pienemmälle kurahousua suojaks, isompi liikkuu niin paljon ettei se palele vaikka vähän housunpuntti märkä oliskin. Miten me itse ollaan selvitty lapsuudesta ilman teknisiä huippusuojaavia vaatteita? Kuinka monella teillä on pakkasen aiheuttamia paleltumia tai märkien haalareiden aiheuttamia vaivoja? Niin ja möin sen Lennen haalarin 15:lla kirpparilla, Lassie menee vielä toisenkin talven, lasten serkulta on tulossa toiselle haalari talveksi, en etes muista minkä merkkinen, joten olen tämän talven haalarikuluista 3 plussan puolella

.