Jotkut tykkää tuhlaa lastenvaatteisiin, jotkut polttaa rahat savuna ilmaan ja jotkut käy vielä baareissakin! Jotkut tekee lottoa joka viikko monta riviä (paljonka se tekeekin jo vuodessa), jotkut käy kampaajalla ja kosmetologilla (näihinkin uppoo helposti se 100e) jne. Mitä väliä sillä on, jos joku laittaa sen satasen lapsen haalariin?
Jokaisella on omat tuhlauksensa kohteen, ja minäkin mielelläni laitan rahaa lasten tarvikkeisiin, kuin näihin em. asioihin =)
Ihmetyttää miten joillekin toisten haalarit ovat niin kamalan herkkä paikka, eihän se keneltäkään muulta ole pois. Ja kyse on kuitenkin vain muutamista kympeistä vuodessa/lapsi. Senhän kuluttaa yhdellä baarireissulla helposti.
Itse haluan lapsellani olevan kätevät, hyvännäköiset ja kestävät vaatteet. Itse olen lapsena sen verran palelluttanut sormiani, että nykyään en voi vähänkään kylmemmällä liikkua ilman käsineitä, kun alkaa kylmä vaivaamaan. Haluan, että lapsellani ei tule olemaan vastaavia ongelmia ja ulkona olisi talvella mahdollisimman mukava liikkua.