gymstick

• Viestiketjun aloittaja pipsapossu
  • Ensimmäinen viesti
pipsapossu
Onko kukaan kokeillu tuota gymstickiä? Oon harkinnu jos jostain sellasen löytäs niin vois kokeilla onnea sillä, et jaksasko jumppailla.Jostain kumman syystä on niin vaikia alottaa mitään jumppaa...

Mee kokeileen sitä ensin ryhmäliikuntaan. Saat sieltä mallilliikkeitä ja sitten vain kepin ostoon ja kotona pumppaamaan. Tehokas ja monipuolinen vekotin kehittään keskivartaloa osana kaikkia liikkeitä.

pipsapossu
joo,menisinkin jos täällä semmosta olis....pieni paikkakunta eikä oo kun yks kuntosali/jumppa paikka,eikä siel oo tätä juttuu....mut kaipa sitä osaa ittekkin jumppailla ohjeitten mukaan,eiköhän sen kepin mukana jotain oo....?

Kepin mukana tulee sekä harjoitusohjevihkonen että dvd, jossa on paljon tietoa sekä kolme eritasoista ohjattua ohjelmaa gymstickillä tehtäväksi (aloittelijasta raskaaseen).

Lisäksi kakkoselta tulevasta "Jumppa"-ohjelmasta on tehty dvd (Jumppa - selän hyvinvointi 2), jossa mukana myös yksi gymstick-jumppa.

Itse olen tykännyt gymstick-jumpasta tosi paljon. Sitä tulee tehtyä (kahta eri tason ohjelmaa) nelisen kertaa viikossa.

Yhteistyössä