laihdutuskapseleista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maitsu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maitsu83

Jäsen
19.06.2006
299
0
16
en oo mikää himo liikkuja enkä halunnu alottaa mitää dieettiä,ku en pysty siihen yksinkertasesti :( oon vaan kiukkunen jos ei jotain saa mitä haluu....joten aattelin kokeilla easyshopin niit detoxykall tabuja..en oo niihin kyl kovin luottavainen(yhesti ennemmin oon kokeillu sielt tilaamia,mut ei oo ollu vaikutusta.. :'( )onko kellää kokemuksia niistä tabuista???ku ne nii vakuuttelee et ne tehoaa! :kieh: saa nähä eilen illalla alotin..kiitti vastanneille! BMI on yli 30! :o järkky.. vastatkaa pliis,ois kiva kokemuksia kuulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maitsu83:
en oo mikää himo liikkuja enkä halunnu alottaa mitää dieettiä,ku en pysty siihen yksinkertasesti :( oon vaan kiukkunen jos ei jotain saa mitä haluu....joten aattelin kokeilla easyshopin niit detoxykall tabuja..en oo niihin kyl kovin luottavainen(yhesti ennemmin oon kokeillu sielt tilaamia,mut ei oo ollu vaikutusta.. :'( )onko kellää kokemuksia niistä tabuista???ku ne nii vakuuttelee et ne tehoaa! :kieh: saa nähä eilen illalla alotin..kiitti vastanneille! BMI on yli 30! :o järkky.. vastatkaa pliis,ois kiva kokemuksia kuulla :)

Hae kuule lääkäriltä resepti xenicaliin tao reductiliin, ei nopista "tv-shopin" (kaikki postimyynnit mukaan lukien)tuotteista oon oikeesti mihinkään!
Ja ite tiputin viimeksi 20kg ja se vaati helvetisti itsekuria ja asiaan paneutumista, jos joku taikapilleri auttaisi lihavuuteen ei maailamssa olisi lihavia ihmisiä.
Xenical poistaa ruoasta rasvaa ja se tulee ulos ja tän takia paino laskee.
reductil vaikuttaa jotenkin syömishaluun , en tiedä tarkemmin, ei ole omakohtaista kokemusta.
Mutta tsemppiä sulle ja kyllä ne kilot karisee kun otat itseäsi niskasta kiinni!
Muuten jossain oli tutkimus noista "taikapilsuista"ne sisältää jotain ihan tavallista juttua, leivinjauhetta yms.
ja samassa jutussa neuvottiin välttämään asiaa joka tuntuu liian hyvältä ollakseen totta! Koska sitä se on, huuhaata.

Itselläni on tullut ylimääräistä reippaasti kun siirryin työelämään koulun penkiltä, viidessä vuodessa suurin piirtein 10 kg / vuosi. Kokeilin joskus Xenicalia, ei apua ainakaan minulle.
Nyt olen saanut vuoden alusta 20 kg pois ihan vain laskemalla kaloreita, kun tätä ylimääräistä on mistä ottaa, saa laihtuakseen syödä ihan kunnolla.. =)
Laihduin kevääseen asti suurimman osan, kesän aikana pidin vain huolen ettei lähde uudelleen nousuun, ja nyt syksyllä on taas jatkunut painon pudotus.

Käy laskemassa paljonko saat syödä suurinpiirtein laihtuaksesi. Alussa voi tuntua hankalalle laskea kaikesta kaloreita mutta pian rupeaa jäämään muistiinkin tiettyjen ruokien kalorimäärät ja laskemisesta alkaa tulla ihan rutiinia.

Ja itselläni on tärkeää myös säännölliset ateriat ettei tule liikaa tankattua jos joku ateria jää välistä. Yksi syy miksi alunperin olen lihonut, on että jätin lounaan monesti työpaikalla syömättä, ja sitten tankkasin töiden jälkeen -> väsähdin -> löhöilyä, ei liikuntaa.
Eli aamiainen, välipala, lounas, päivällinen ja iltapala.

http://www.kutri.net/kalorilaskuri.html

Suosittelen kokeilemaan ja tekemään laihtumisesta osaksi elämäntapamuutoksen, osaksi pitkäaikaisen projektin.

Yhteistyössä