Onko kukaan laihtunut nutriletillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";22860694]Pitäsikö kokeilla..painan nyt 53 ja haluaisin painaa 49-51kg..toimiikohan?[/QUOTE]

Juuri tommoseen pieneen pudotukseen luulisi toimivan :) Joten kokeile ihmeessä :) Ja jos ei lähe yhdellä viiden päivän dietillä niin pidä pari päivää taukoa ja ota uus kuuri

Alkuperäinen kirjoittaja tapa tämäkin;22860684:
Mä itse laihduin Herbalife pirtelöllä kahdeksassa viikossa kymmenen kiloa ja se oli helppoa kuin mikä.Se oli hyvää ja sai syödä myös tavallista ruokaa.Voin suositella:)Ei tarvinnut kärsiä nälkään ja kun jättää vaan nuo pirtelöt pois niin niillä ohjeilla voi jatkaa ihan tavallista syömistä lihomatta.

Kerro täst enemmän, en oo kuullukkaan tämmösestä...

[QUOTE="pläski";22860496]Ajattelin että jos alkusysäyksen jälkeen jaksais tohon elämäntaparemonttiin paremmin innostua...[/QUOTE]

Mulla ainakin kävi juuri näin. Olin reilun viikon kuurilla, ensin tuon viiden päivän startti ja sitten seuraavat viisi päivää ostin niitä pirtelöitä ja patukoita ja smoothiejuomia, ja hyvin toimi. TUon ajan aikana tottui syömään vähemmän ja tarkkailemaan todella, mitä syö, joten kuurin jälkeen laihduttaminen oli helpompaa.

[QUOTE="vieras";22860614]Siinä 5pvän paketissa oli esim tomaattiliemipusseja,pirtelöitä,patukoita,pastaa yms mutta maistuvat siis todellakin miljoona kertaa pahemmalta kuin miltä kuulostaa.Mutta jos motivaatiota riittää niin kyllä tuolla voi aloittaa, kyllä kilot putoaa niin jospa se sitten motivoisi jatkuvaan painonpudotukseen.
Tsemppiä![/QUOTE]
Mielestäni ne patukat olivat todella hyviä, samoin jälkiruokavanukkaat sekä se juustopasta ja mansikkapirtelö. Tomattipasta oli kaameaa, samoin ne kasvislitkut.

[QUOTE="rrr";22860782]Mielestäni ne patukat olivat todella hyviä, samoin jälkiruokavanukkaat sekä se juustopasta ja mansikkapirtelö. Tomattipasta oli kaameaa, samoin ne kasvislitkut.[/QUOTE]

Pystyykö ne pahanmakuiset korvaamaan jollain? Jos ostaa esim irtona jotain juttuja (enkä tarkota tässä nyt fazerin sinistä :D)

[QUOTE="pläski";22860815]Pystyykö ne pahanmakuiset korvaamaan jollain? Jos ostaa esim irtona jotain juttuja (enkä tarkota tässä nyt fazerin sinistä :D)[/QUOTE]

Itse jätin ne kirkkaat liemet kokonaan syömättä, samoin ne tomattipastat. Ostin paketin niitä pirtelöitä sekä irtomyynnissä olevia valmiita mehujuomia ja söin niitä noiden sijaan. Samoin niitä patukoita on monen merkkisiä irtomyynissä lähes joka kaupassa, ja useimmat ihan hyvän makuisia. Sama se minkä noista ottaa, kaikissa on suurin piirtein sama kalorimäärä ja "täyttävä" koostumus.

[QUOTE="rrr";22861060]Itse jätin ne kirkkaat liemet kokonaan syömättä, samoin ne tomattipastat. Ostin paketin niitä pirtelöitä sekä irtomyynnissä olevia valmiita mehujuomia ja söin niitä noiden sijaan. Samoin niitä patukoita on monen merkkisiä irtomyynissä lähes joka kaupassa, ja useimmat ihan hyvän makuisia. Sama se minkä noista ottaa, kaikissa on suurin piirtein sama kalorimäärä ja "täyttävä" koostumus.[/QUOTE]

On se vissii huomen mentävä kauppaan ja hakee se loota sieltä eikä ihmetellä sen enempää...sithän sen näkee mitä se tekee :)

Kyllähän tuolla jonkunlaisen alkusysäyksen saa ja muutama kilokin putoaa mutta vaatii todellista mielenlujuutta jotta pystyy niitä kamalia"ruokia" vetämään.
Helpommalla pääset kun aloitat järkevän elämäntaparemontin tai rupeat karppaamaan!

Helelelevetin tyhmä teksti karppaus on suht samaa ku pussi jutut, mut mietit ite vaa roinas mitä veät!!!
Ja pirtelöt ainakin ihan ok makusii ja six toiseksee eihän niitä tarvii nautiskella vaan heittää huiviin että saa tarvitsemansa aineet!!
Menkää helvattu syömään johkui ravintolaan jos haluutte leikkii jotain ateriakriitikkoo, eix nyt ollu tarkotus laihtuu????
Ja sen takiihan sitä ollaan turvottu ku ollaan sitä "hyvän makusta ruokaa" veetty, HALOOOOO!!!!
Itte nielasin Nutrin pirtelöitä 1,5kuukautta "ainoastaan" ja nyt veän proteiini pitosii safkoi ja maan päälisii hiilareita(niukasti mutta tarpeeksi), enkä ikinä enää alota puree vehnää/pulla mössö juttui muuta ku isoimmil juhlil, sen verran parempi, energisempi kunto ja ei niin masentunut itseeni olo!!
Alku: 180cm/113kg ja nyt n.89kg..ja tos on pysyny nyt 4-5kk.

Yhteistyössä