~Great Girls~

Hei ja kiitos, kiitos kaikille :heart: Ja ihanaa, että saa olla vielä täällä "tuttujen" seurassakin.

Meiltä ei ihan kauheasti onneksi ehditty kysellä koska tulee lapsia. Ollaan oltu kohta 3 vuotta naimisissa ja meidän elämä on tähän asti ollut aika sekaisin ja sellaisessa tilanteessa, että kai läheisetkin on ymmärtänyt olla kyselemättä. Vielä ei kuitenkaan haluta kellekään kertoa. Ensin haluaa tietää, että kaikki on hyvin.

Mä olen tänään syöpötellyt kahden edestä. Ollut laihiksen aikaan aika minimaalisella ruokavaliolla välillä. Tosin herkkuja olen syönyt :( Täytyy nyt opetella syömään kunnon aamiainen ja tarpeeksi terveellisiä välipaloja.

Mä söin monta vuotta pillereitä 3 levyä putkeen kuukautismigreenin takia. Ja näin nopeasti kuitenkin tärppi tuli. Että nyt voin allekirjoittaa, että ei pillerit välttämättä pistä elimistöä sekaisin. Ja kun mulla tosiaan oli kuukautisetkin vain 3 kk:n välein.

Tsemppiä kaikille ja paljon haleja!
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp1/29.............yk11 km. jlk.
Hope73...........kp2/27-28........yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia...........kp9/n.30..........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp10/32-35......yk13
Meritähti...........kp14/35...........yk5
kiukkutäti.........kp15/30-34.....yk17
Lumo...............kp16/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp16/28..........yk18
yöperhonen.....kp17/23-25......yk8
johanna83.......kp21/31...........yk6
syttis...............kp24/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp1/28-33........yk29
Selis...............kp13/30............yk6....(-)1.6kg/15kg
Sokeripulla......kp16/30-45......yk2
Härveli............kp48/30............yk?



KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp9/37...............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp21/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp23/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp24/28-38........yk3
jojo369.........kp28/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp16/?.................yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp7/31..............yk4
Sinderella......kp10/28-30.......yk4...(-)1.3kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp5/?...............yk?
Aavikkoruusu..kp14/28-32.......yk25...45kg



MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!

 
Kiva kun viel täällä pyörit Sompio :wave:

Mulla alkaa olemaan sellaisissa puolitutuissa niitä kyselijöitä vähän liikaakin ja sitten tietty lähipiiri kyselee... äiti kyllä ilmoitti, että ei halua kasata paineita meidän päälle ja yrittää siis olla hissukseen... :p Aluksi sanoin, että tulee kun aika on oikea... nyt tulee suoraastaan huonolle tuulelle ja sitten kotona itku, kun kysellään et koskas teille... Meidän elämäntilanne on tälläkin hetkellä sellainen, et todellinen ihme pitää tapahtua, että raskautuisin. Kuume meillä molemmilla kuitenkin on aivan hirviä ja mulla alkaa iänkin puolesta olemaan tiukkaa :(

Mut nyt iloisempiia asioihin :saint: Punnitus huomenna :eek: ... just söin 6 luumia kermavaahdolla :eek: kuulostaa kauheelta :LOL: , mutta hyvin meni karppimeinikiin, eikä tullut ylimääräisiä hiilareita tähän päivään ja olen saanut sammutettua makeanhimoni! :x
Huominen sitten näyttää onko mitään viikossa lähtenyt :whistle: Vähän sama olo mulla ku sull Selis :eek:

 
Drakonia mäki pysyn hyvin ruokavaliossani ja kauheasti tuntuu siltä ettei mitään tipu... Liikuntaa pitäis harrastaa enemmän kuin pakollinen töihin ja kotiin liikunta :kieh:
Huomenna se sit nähdään, onko toimistorotan kehosta ¨mitään lähtenyt :LOL:
 
:attn: MITÄHHHHHHHH???????????

Kukaan ei ole vielä käyny ilmoittamassa painoaan?????? :eek:

NO, mä olen sit ensimmäinen ja tunnustan, että tuo mun eilinen herkkuhetki ei ehkä ollutkaan kauhean hyvä idea :ashamed: +600g. Olen ihan mielenkiinnosta punninut joka aamu ja heitto on aikamoista, just ku se oli -200g edellisen viikon painoon. En tiiä mitä mulle pitäs merkata?
 
Mun täytys varmaan jättää tätä vauva palstailua vähemmälle ja viettää enemmän aikaa liikkumalla :LOL: Sohvaperunan muotohan se tämäkin on :ashamed:

Anyway, käyn kattomas myöhemmin, et onko kukaan muu ilmoitautunut vai oonko yksin täällä :whistle:
 
Hope, laita se miinus 200g sulle. Mulla on sellanen tosi hyvä tapa nykyisin (ollu muutaman viikon) että lauantai ja vaan lauantai on herkkupäivä =) Muuten oon koko viikon ilman mitään mässyä. Onnistuu hyvin ku tietää että lauantaina saa vetää mitä haluaa. nam B)
 
:hug: Sinderella joo mä voisin kyllä laittaa sen miinus 200g mulle :p
Tosi hieno tulos sulla muuten!!!!!!! :flower: :flower: Mukavaa viikonloppua sulle Oulus :wave:

Drakonia :hug: ... sen jälkeen kun itse kävin tuon tiedotukseni antamassa, luin vähän laihdutusjuttuja (karppi) ja totesin ENSIMMÄISTÄ KERTAA elämässäni, että jumit kuuluu laihdutuksessa asiaan, koska elimistön pitää mukautua uuteen tilaan, jota laihdutuksella tavoitellaan. Eli en nyt kuitenkaan ota kauhean vakavasti tätä mun jumia, vaan nautin ihanan hyvästä olosta joka mulla on =) ja jatkan laihdutusta, kyllä tuloksia tulee taas enemmän kunhan jaksan odottaa...

Muuten, onko teissä kukaan joka on heittänyt rukkaset nurkkaan laihdutuksessa just tuon takia, et "paino ei tipu?" :wave: mä ainakin ja nyt vasta tajuan, et se onkin osa juttua ja ihan normaalia ja siitä ei kande hermostua ja lopettaa leikkiä kesken! :headwall:

mut nyt pakko tehdä välillä töitäkin :p

:wave:
 
Kiitos hope tuosta kannustuksesta, otetaan jumit ja pienet painonnousut hyvalla vastaan, kylla se siita pikkuhiljaa =) :flower:



muokkaus; voipi olla etta omalla kohdalla johtuu tuo painon muutos ihan turvotuksestakin, silla tuntuu kuin polvet olis todella turvonneet :eek: :x
En nukkunut koko yona. : D
 
moikka moi!

mä en viitsi punnita itseäni, kun masennun :/ puntari näyttää mulla vaan lihasten kasvaneen, vaikka muutoin onkin hieman kevyempi olotila. et älkääs muutkaan sitten sitä kirvestä kaivoon heittäkö!

(.) mulla on ihan rähjänen olo :ashamed: paleltaa, väsyttää ja posket helottaa mutta kuumetta ei kuitenkaan ole. eipä tässä kyllä lenkille tänään lähdetä vaikka ois jo pitäny.

tänään pyörähdin nopeasti kirpparilla ja ihastelin vauvan farkkuhaalareita :heart: en kuitenkaan antanut ihastukselleni periksi :D sitten jos/kun plussaan niin varmaan kipitän vaivihkaa henkkamaukan vauvaosastolle ja ostan jonkun pikkuisen nutun tms.... ois kiva näyttää sitä miehelle ja kertoa siten uutiset *haaveilee*
 
Heippa vaan kaikille :wave: !

Lohdutus halit Pigletille ja tii-tikkälle :hug: :hug: . Voimia molemmille.

Mulla ei tietoo painosta kun aamusti nukuin reippahasti pommiin ja en oo viel punninnu itteeni. Huomenna tuun sit ilmottelemaan saldon.
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp2/29.............yk11 km. jlk.
Hope73...........kp3/27-28........yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia...........kp10/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp11/32-35......yk13
Meritähti...........kp15/35...........yk5
kiukkutäti.........kp16/30-34.....yk17
Lumo...............kp17/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp17/28..........yk18
yöperhonen.....kp18/23-25......yk8
johanna83.......kp22/31...........yk6
syttis...............kp25/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp2/28-33........yk29
Selis...............kp14/30............yk6....(-)2.1kg/15kg
Sokeripulla......kp17/30-45......yk2
Härveli............kp49/30............yk?



KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp10/37.............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp22/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp24/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp25/28-38........yk3
jojo369.........kp29/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp17/?.................yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp8/31..............yk4
Sinderella......kp11/28-30.......yk4...(-)1.3kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp6/?...............yk?
Aavikkoruusu..kp15/28-32.......yk25...45kg



MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!



 
tii-tikkä :hug:

Mä en muuten kauheasti kattele noita yk näissä pinoissa, ennen ku joku mainitsee :heart:

Drakonia no niin, uusi luku kehiin! Hienoa :flower:

ON: mullaki nyt uus luku kehissä ja hyvältä tuntuu... =) Just aattelin, et melkein 5 kg jo lähtenyt ja viel olis 15 kg tuohon ekaan tavoitteeseen... Toivottavasti jumi on nyt vähäks aikaa ohi ja hurahtaa taas kunnolla. :xmas

Sompioo ei oo enää näkyny :eek: Toivottavasti mun masis puheet ei karkottanu häntä :headwall:

Johanna mä kans unelmoin jostain tuollaisesta viestin tuomisesta miehelle... *jää tujottamaan kaukaisuuteen*....

Kävin katsomas tänään ystävän vauvaa ja voi että oli söpö!!!!!! :heart: Ja totta kai omat vauvahaavet taas sai sysäyksen syvemälle suohon :( ... joten kävin ostamassa kirjan vauvan teosta ja siihen vaikuttavista jutuista... ensimmäinen laatuaan mulle :xmas: Luin ekaa kappaletta ja kyl otti sydämestä ku luin et yli 35 vuotiaat voi yrittää 3-6 kk ja sitten vois hakeutua jo tutkimuksiin... No jouluun saakka annan luonnon hommia pikku avuin hoidella ja sitten pyydän päästä tutkimuksiin :/

Mut johan tuli taas romaani.. eihän näitä jaksa kukaan lukea :LOL:

:wave:
 
Mina kylla jaksan lukea :)

Itsehan asun talla hetkella ulkomailla, mutta tarkoitus olisi muuttaa Suomeen ensi vuoden alkuaikoina. Ihan vauvaa odottamaan. En halua odottaa, synnyttaa enka hoitaa lasta ulkomailla. Luotan sen verran enemman Suomen toimintaan tassa asiassa. Ja eihan taalla ole laheskaan niin hyvat edut kun Suomessa. Ei aitiyspakkausta ja aitiyslomakin on vain 6kk! Paivakotiin saatetaan laittaa 3-4kk ikaiset vauvat eika imetysta suosita, suorastaan ihmetellaan. :/ Odotus/synnytys sanastokin on hieman hukassa joten myos kielivaikeuksia tulisi. Ei kylla Suomen neuvolaakaan mikaan voita :)
 

Yhteistyössä