Goottihäät

• Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
Meillä oli hevihäät. Tilaisuus oli ravintolassa, jossa oli kalteria, hämyisä tunnelma jne. Mustat kynttilät joka pöytään, punaisia ruusuja, koko illan soi metalli. Miehellä musta puku, mulla musta/punainen. Tosi ihanat ja kivat häät olivat ja sukulaisetkin (vanhempia ihmisiä, joita häissä oli vain muutama, emme kutsuneet enempää ) pitivät tosi paljon :) Oli meidän näköiset häät ja me tyytyväisiä ja niinhän se pitääkin, en ikinä olisi edes miettinyt valkoista pukua tms perinteistä.

Samoilla linjoilla kuin monet... aika perinteistä menoahan se oli, vaikka kakku oli puna-musta samoin kun morsiusparin vaatteetkin. Sitä morsion tissipolitiikkaa mäkin huolestuneena katselin ;). Oli muuten kiva huomata, et Suomen maasta löytyy muitakin samalla tavalla "masukkaita" naisia (morsian) kuin minäkin. Siis ilman raskautta.

Minusta noissa gooteissa (niin kuin muissakin ns. persoonallisesti pukeutuvissa ihmisryhmissä ) on se hupaisa puoli, että yrittäessään olla mahdollisimman erilaisia ja persoonallisia, he ovat täsmälleen samanlaisia kuin kaikki muutkin gootit. :)

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minusta noissa gooteissa (niin kuin muissakin ns. persoonallisesti pukeutuvissa ihmisryhmissä ) on se hupaisa puoli, että yrittäessään olla mahdollisimman erilaisia ja persoonallisia, he ovat täsmälleen samanlaisia kuin kaikki muutkin gootit. :)
Miksi yrittäisi olla erilainen? Luulen, että erilaisuutta he eivät hae, vaan he ovat sitä omaa tyyliään mitä ovat. Ja jos se on massaa niin sitten on. Oma itsensä kun on niin hyvä :)

Ja mun mielestä se on hassua, että ihmiset puhuvat gooteista kun tarkoittavat ehkä mustiin pukeutuvia, metallia kuuntelevia ihmisiä? Gootit kun on aivan oma juttunsa, heillä ei ole pelkkä pukeutuminen tai musiikki vaan koko elämäntyyli, siksi en halua, että mua ikinä sekoitettaisiin goottiin (vaikkakin jotkut asiasta ymmärtämättömät joskus ovat sanoneet ).

ihantosi
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minua aina säälittää gootit, ovat niin kalpeita ja varsinkin talvisin niin reppanan ja suojattoman näköisiä "hepenissä".

Vilijonkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu. :)

Mutta hyvä, että saa vähän paremman kaavan maistraatiltakin. Me ollaan tässä omaa juttua mietitty eikä oikein olla keksitty, mitä siihen laitettais. ...ei jotenkin olla mitään omien valojen tekijöitä...
Meidät ainakin vihki pappi ja ihan meidän omassa olohuoneessa.

Yhteistyössä