vieras
eikö hennamarika ampunutkaan itseään? syytä olisi kun on noin vainoharhainen ja käy harmaana kirjoittelemassa.
Miksi yrittäisi olla erilainen? Luulen, että erilaisuutta he eivät hae, vaan he ovat sitä omaa tyyliään mitä ovat. Ja jos se on massaa niin sitten on. Oma itsensä kun on niin hyväAlkuperäinen kirjoittaja evita:Minusta noissa gooteissa (niin kuin muissakin ns. persoonallisesti pukeutuvissa ihmisryhmissä ) on se hupaisa puoli, että yrittäessään olla mahdollisimman erilaisia ja persoonallisia, he ovat täsmälleen samanlaisia kuin kaikki muutkin gootit.
Minua aina säälittää gootit, ovat niin kalpeita ja varsinkin talvisin niin reppanan ja suojattoman näköisiä "hepenissä".Alkuperäinen kirjoittaja evita:Minusta noissa gooteissa (niin kuin muissakin ns. persoonallisesti pukeutuvissa ihmisryhmissä ) on se hupaisa puoli, että yrittäessään olla mahdollisimman erilaisia ja persoonallisia, he ovat täsmälleen samanlaisia kuin kaikki muutkin gootit.
Meidät ainakin vihki pappi ja ihan meidän omassa olohuoneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Mutta hyvä, että saa vähän paremman kaavan maistraatiltakin. Me ollaan tässä omaa juttua mietitty eikä oikein olla keksitty, mitä siihen laitettais. ...ei jotenkin olla mitään omien valojen tekijöitä...