Goottihäät

• Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Mun mielest se oli ihan älytöntä se niiden viinan määrä... Ihan niinku vissii melkein joka häissä on nykyää ihan älyttömät viinatarjoilut. Meille ainakin tulee täysin absoluuttiset häät, en ymmärrä miks viinan pitää aina kuulua juhliin. Tuollakin nytkin oli lapsia niin ei mun mielestä soveliasta....
Jokainen tekee häistään haluamansa laiset. Jos itse menen joskus naimisiin, ei niihin häihin lapsia kutsuta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
eikö Hensku-80:llä oo ollu puna-musta hääpuku. tuli mieleen ku on vähän erikoisemman värinen, eikä tavis valkoinen tai vaalea. :)
:headwall:
ihan turha sun on päätä hakata seinään, ku ei kuulu pätkääkään sulle minkä värinen hääpuku kenelläki on ollu tai tulee olemaan.
tyrsk :LOL: :LOL: :LOL:

vieraana
eikö Hensku-80:llä oo ollu puna-musta hääpuku. tuli mieleen ku on vähän erikoisemman värinen, eikä tavis valkoinen tai vaalea. :)
:headwall:
ihan turha sun on päätä hakata seinään, ku ei kuulu pätkääkään sulle minkä värinen hääpuku kenelläki on ollu tai tulee olemaan.
tyrsk :LOL: :LOL: :LOL:
kuulehan tiukkapiponen reppana, sun kannattas pikkusen löysätä sitä pipoa.

Hienot häät oli, mieskin tykkäs, kerrankin :D Ihan varmasti ittensä näköset kemut! Hienoa attä joillain on uskallusta rikkoa rajoja, kun suurinosa tekee kaiken häissä "niin kuin kuuluu".....Tuo taksilla TULO krruunas kaiken!!! =)

Mäkin haluan mahdollisista häistäni oman näköiset, ei mitään etiketin mukaista jäykkää touhua. Mun häissä saisi vaikka kaikki naispuoliset pukeutua valkoiseen, koska mulla ei valkoista pukua olisi. Musiikki jotain rentoa, ei mitään iskelmämeininkiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Jollakin on pipo kireällä eikä se joku ole vili43... :whistle: :xmas:
no kyllä on ku alkaa soittaan suuta sen takia, että jollain on ollu erilainen hääpuku ku yleensä. oon jo ennemminki hoksannu, että vili43 on ilkeä, tyhmä ja ahdasmielinen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kyllä on ku alkaa soittaan suuta sen takia, että jollain on ollu erilainen hääpuku ku yleensä. oon jo ennemminki hoksannu, että vili43 on ilkeä, tyhmä ja ahdasmielinen. :(
Ei vili43 sen takia soittanut suutaan, että jollakin erilainen puku kuin yleensä... :xmas:

...
Ei vili43 sen takia soittanut suutaan, että jollakin erilainen puku kuin yleensä... :xmas:
meni ohi kokonaan tuo, että miksikäs se nyt sitten "soitti suutaan" :)

vieras
no olipa syy mikä hyvänsä, niin jostain syystä vili43 ei hyväksy henskua.

no olipa syy mikä hyvänsä, niin jostain syystä vili43 ei hyväksy henskua.
moi Hensku!

vili43 näköjään kirjottelee välillä harmaana
HAHHAH säälittävää. vili43 on harmaa vieraana ja vieras. tai ainaki toinen niistä. kirjottaa ensin harmaana, että voi sen jälkeen vittuilla mustana henskulle.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43 näköjään kirjottelee välillä harmaana:
HAHHAH säälittävää. vili43 on harmaa vieraana ja vieras. tai ainaki toinen niistä. kirjottaa ensin harmaana, että voi sen jälkeen vittuilla mustana henskulle.
Pakko vetää takasi tuo äsken lupaamani...mene nukkumaan, jollei sulla ollut muuta.
Kaikille tuli pointtisi selväksi :hug: .

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu. :)

Mutta hyvä, että saa vähän paremman kaavan maistraatiltakin. Me ollaan tässä omaa juttua mietitty eikä oikein olla keksitty, mitä siihen laitettais. ...ei jotenkin olla mitään omien valojen tekijöitä...
Miksi pappi vihkisi vain kirkossa? Kastetaanhan jotkut lapset kotona.
Pappi voi kuule vihkiä vaikka joen rannalla..

Musta ne oli jotenki ihan tavalliset häät. Siis en kattonu niin tarkkaan koko ajan,mut yleisesti. Ei niissä kauheesti mitään sen erikoisempaa ollu ko parin (ja vieraitten) puvut ja sitte se "hevikeikka" sulhasen bändiltä. Kaunis oli puku, mut mua ois itteeni huolettanu koko ajan,et tissit tulee ulos ko ne oli jo valmiiks niin siinä hollilla. Muutenki mun mielestä nykyään on enemmän tämmösiä "erikoisia" häitä ko ihan perinteisiä. Se on kyl hyvä,et nykyään uskalletaan tehä just semmoset häät mistä ite tykkää. Ei tartte änkeä siihen tiettyyn muottiin.

Yhteistyössä