Goottihäät

  • Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu. :)

Mutta hyvä, että saa vähän paremman kaavan maistraatiltakin. Me ollaan tässä omaa juttua mietitty eikä oikein olla keksitty, mitä siihen laitettais. ...ei jotenkin olla mitään omien valojen tekijöitä...
Miksi pappi vihkisi vain kirkossa? Kastetaanhan jotkut lapset kotona.
Hmm... tjaah, enpä tiedä. :D Ehkä ne sitten vihkii.

 
Oliko se morsian raskaana vai muuten vain "masukas"?
Meni vähän ohi se ohjelma, etten huomannu jos siinä vauvasta puhuttiin.Korsetti ainaki oli niin tiukka ettei sinne vissiin vauvamahaa olis saanu ängettyä... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
Oliko se morsian raskaana vai muuten vain "masukas"?
Meni vähän ohi se ohjelma, etten huomannu jos siinä vauvasta puhuttiin.Korsetti ainaki oli niin tiukka ettei sinne vissiin vauvamahaa olis saanu ängettyä... :)
Mä en usko, että olis laittanut tuollaista korsettia jos raskaana olis ollu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
Oliko se morsian raskaana vai muuten vain "masukas"?
Meni vähän ohi se ohjelma, etten huomannu jos siinä vauvasta puhuttiin.Korsetti ainaki oli niin tiukka ettei sinne vissiin vauvamahaa olis saanu ängettyä... :)
Ei ainakaan mainittu mitään vauvasta.
Jos jotain miinusta etsi, ne tissit pullotti minusta hieman liikaa siinä kiristettynä tyrkyllä... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu. :)

Mutta hyvä, että saa vähän paremman kaavan maistraatiltakin. Me ollaan tässä omaa juttua mietitty eikä oikein olla keksitty, mitä siihen laitettais. ...ei jotenkin olla mitään omien valojen tekijöitä...
Miksi pappi vihkisi vain kirkossa? Kastetaanhan jotkut lapset kotona.
Hmm... tjaah, enpä tiedä. :D Ehkä ne sitten vihkii.
Muoks: etsin vielä tietoa netistä ja joo! Vihkiihän nekin paikanpäällä. Jotain uutta joka päivä.

:D
 
Mun mielest se oli ihan älytöntä se niiden viinan määrä... Ihan niinku vissii melkein joka häissä on nykyää ihan älyttömät viinatarjoilut. Meille ainakin tulee täysin absoluuttiset häät, en ymmärrä miks viinan pitää aina kuulua juhliin. Tuollakin nytkin oli lapsia niin ei mun mielestä soveliasta....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu. :)

Mutta hyvä, että saa vähän paremman kaavan maistraatiltakin. Me ollaan tässä omaa juttua mietitty eikä oikein olla keksitty, mitä siihen laitettais. ...ei jotenkin olla mitään omien valojen tekijöitä...

Kyllä papit vihkii muuallakin kuin kirkossa...mm kotona, puutarhassa, jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
tisut oli melkosesti töröllä mutta se vissiin oli tarkoituskin, nätti puku muuten :saint:
Tätä mäkin katoin :) ei siinä silti mitään pahaa ollu, oli ainaskin rintaa :) siinä ku ne tuli taksista juhlapaikalle, näytti että just kohta tulee korsetista ulos :D sulhanen vissiin sit autto :D puku oli ihanan värinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Mun mielest se oli ihan älytöntä se niiden viinan määrä... Ihan niinku vissii melkein joka häissä on nykyää ihan älyttömät viinatarjoilut. Meille ainakin tulee täysin absoluuttiset häät, en ymmärrä miks viinan pitää aina kuulua juhliin. Tuollakin nytkin oli lapsia niin ei mun mielestä soveliasta....
En kommentoi muuta kuin, että ei vain nykyään. ...onhan sitä ennenkin mahtihäiden suuruutta mitattu sahtimäärän mukaan... ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
tisut oli melkosesti töröllä mutta se vissiin oli tarkoituskin, nätti puku muuten :saint:
Tätä mäkin katoin :) ei siinä silti mitään pahaa ollu, oli ainaskin rintaa :) siinä ku ne tuli taksista juhlapaikalle, näytti että just kohta tulee korsetista ulos :D sulhanen vissiin sit autto :D puku oli ihanan värinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Mun mielest se oli ihan älytöntä se niiden viinan määrä... Ihan niinku vissii melkein joka häissä on nykyää ihan älyttömät viinatarjoilut. Meille ainakin tulee täysin absoluuttiset häät, en ymmärrä miks viinan pitää aina kuulua juhliin. Tuollakin nytkin oli lapsia niin ei mun mielestä soveliasta....
Jokainen tekee häistään sellaiset kuin haluaa, joillakin on alkoholitarjoilu häissä joillakin ei.

Jos mä joskus meen naimisiin, niin mun häistä saattaa tulla sellaiset, että siellä ei kannata kovin myöhään olla lasten kanssa.
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
eikö Hensku-80:llä oo ollu puna-musta hääpuku. tuli mieleen ku on vähän erikoisemman värinen, eikä tavis valkoinen tai vaalea. :)
:headwall:
ihan turha sun on päätä hakata seinään, ku ei kuulu pätkääkään sulle minkä värinen hääpuku kenelläki on ollu tai tulee olemaan.
 

Yhteistyössä