Hmm... tjaah, enpä tiedä. Ehkä ne sitten vihkii.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Miksi pappi vihkisi vain kirkossa? Kastetaanhan jotkut lapset kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Mutta hyvä, että saa vähän paremman kaavan maistraatiltakin. Me ollaan tässä omaa juttua mietitty eikä oikein olla keksitty, mitä siihen laitettais. ...ei jotenkin olla mitään omien valojen tekijöitä...
Mä en usko, että olis laittanut tuollaista korsettia jos raskaana olis ollu.Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:Oliko se morsian raskaana vai muuten vain "masukas"?
Meni vähän ohi se ohjelma, etten huomannu jos siinä vauvasta puhuttiin.Korsetti ainaki oli niin tiukka ettei sinne vissiin vauvamahaa olis saanu ängettyä...
Ei ainakaan mainittu mitään vauvasta.Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:Oliko se morsian raskaana vai muuten vain "masukas"?
Meni vähän ohi se ohjelma, etten huomannu jos siinä vauvasta puhuttiin.Korsetti ainaki oli niin tiukka ettei sinne vissiin vauvamahaa olis saanu ängettyä...
Muoks: etsin vielä tietoa netistä ja joo! Vihkiihän nekin paikanpäällä. Jotain uutta joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Hmm... tjaah, enpä tiedä. Ehkä ne sitten vihkii.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Miksi pappi vihkisi vain kirkossa? Kastetaanhan jotkut lapset kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Mutta hyvä, että saa vähän paremman kaavan maistraatiltakin. Me ollaan tässä omaa juttua mietitty eikä oikein olla keksitty, mitä siihen laitettais. ...ei jotenkin olla mitään omien valojen tekijöitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Eikö papit vihi vain kirkossa? ...näin oon luullu.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Miksi se vihkijä ei olisi voinut olla pappi? Vai eikö pari kuulu kirkkoon?
Tätä mäkin katoin ei siinä silti mitään pahaa ollu, oli ainaskin rintaa siinä ku ne tuli taksista juhlapaikalle, näytti että just kohta tulee korsetista ulos sulhanen vissiin sit autto puku oli ihanan värinen.Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:tisut oli melkosesti töröllä mutta se vissiin oli tarkoituskin, nätti puku muuten :saint:
En kommentoi muuta kuin, että ei vain nykyään. ...onhan sitä ennenkin mahtihäiden suuruutta mitattu sahtimäärän mukaan...Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:Mun mielest se oli ihan älytöntä se niiden viinan määrä... Ihan niinku vissii melkein joka häissä on nykyää ihan älyttömät viinatarjoilut. Meille ainakin tulee täysin absoluuttiset häät, en ymmärrä miks viinan pitää aina kuulua juhliin. Tuollakin nytkin oli lapsia niin ei mun mielestä soveliasta....
Tätä mäkin katoin ei siinä silti mitään pahaa ollu, oli ainaskin rintaa siinä ku ne tuli taksista juhlapaikalle, näytti että just kohta tulee korsetista ulos sulhanen vissiin sit autto puku oli ihanan värinen.Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:tisut oli melkosesti töröllä mutta se vissiin oli tarkoituskin, nätti puku muuten :saint:
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:eikö Hensku-80:llä oo ollu puna-musta hääpuku. tuli mieleen ku on vähän erikoisemman värinen, eikä tavis valkoinen tai vaalea.
Jokainen tekee häistään sellaiset kuin haluaa, joillakin on alkoholitarjoilu häissä joillakin ei.Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:Mun mielest se oli ihan älytöntä se niiden viinan määrä... Ihan niinku vissii melkein joka häissä on nykyää ihan älyttömät viinatarjoilut. Meille ainakin tulee täysin absoluuttiset häät, en ymmärrä miks viinan pitää aina kuulua juhliin. Tuollakin nytkin oli lapsia niin ei mun mielestä soveliasta....
ihan turha sun on päätä hakata seinään, ku ei kuulu pätkääkään sulle minkä värinen hääpuku kenelläki on ollu tai tulee olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja vili43::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:eikö Hensku-80:llä oo ollu puna-musta hääpuku. tuli mieleen ku on vähän erikoisemman värinen, eikä tavis valkoinen tai vaalea.