Galluppi! Onko sinua imetetty vai oletko "korvikelapsi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äitini kertoman mukaan minua on imetetty n. 4kk. Se oli kuulemma pitkään siihen aikaan.

Olen oppinut lukemaan 4-vuotiaana, menestynyt koulussa ja elämässä myöhemminkin. Olen mielestäni ihan älykäs ihminen. Olen syönyt 3 antibioottikuuria elämässäni. En ole allerginen millekään, paitsi kloorille ja sen ärsytyksen myötä hajusteille. (Tiedän altistumiseen johtaneen syyn aikuisiällä.) Lääkärissä olen käynyt raskausajan seurantojen lisäksi yhteensä alle 10 kertaa, eli mielestäni olen hyvin terve ihminen.

Ainoa "vika" on ollut purentavirhe, joka luultavasti johtui siitä, että söin tuttia vielä 4-vuotiaana. Hmm, luin kirjaa tutti suussa??!!

Täysimetetty mutta en tiedä minkä ikäiseksi. Sairastelin lapsena aika paljon, oli korvatulehdus usein. Kitarista leikattiin 4-vuotiaana. Allergiaa ei ollut lapsena. Vasta murkkuikäisenä alkoi tulla siitepölyallergiaa joka ei ole koskaan kovin paha ollut. Kouluikäisenä olin harvoin kipeä. Älykäs olen, jonka olen saanut isäni geeneistä tuskin äidinmaidosta :saint:

eiköhän perintötekijät vaikuta niin allergioihin kuin älykkyyteenkin. Sori vaan, mutta jos itse ette ole penaalin terävimpiä kyniä niin ei ne lapsetkaan sellaiseksi tule imettämällä.

Yhteistyössä