Gallup: Posliini?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö-79

Vieras
Olisi mielenkiintoisa tietää kuinka te muut naiset hoidatte pillunne karvoituksen? Minä itse olen lähes täysin posliini. Ajelen pari kolme kertaa viikossa ja jätän eteen vain tosipienen alueen ihan lyhyttä karvaa. Käytännössä olen ihan posliini ja miehet tykkää...

Onko vielä naisia, jotka eivät ajele yhtään sieltä?

Minä haluaisin laajentaa tämän kyselyn koskemaan myös miehiä. Kuinka monella miehellä on posliini? Kuinka monella on luonnontuhero? Ja kuinka monella on jotain siltä väliltä.

Mä olen yleensä kesät puoliposliini ja talvella siistin vain bikinirajat ja pidän muut alapään alueen karvat ihan lyhyinä. Lämmittää aika paljon kuitenkin nuo karvat, varsinkaan kun en sukkiksista tykkää.

Ihan näin katse- ja näppituntumalta kalkuloisin, että 70 %:lla on tuhero, 29 %:lla jotain siltä väliltä ja 1 % idiootteja omistaa/ ajelee itselleen näppyläisen posliinin. Virhemarginaali +/- 0,5 %. Empiirinen tukimustulos nääs.

Itsellä ollu koko ajan täysposliini jotain 5v,sitä ennenkin ajelin epäsäännöllisesti.Ja eipä se kyllä mitään näppylöitä aiheuta kun säännöllisesti on tehnyt jo niin kauan :) Aloitin aikoinaan koska itseäni ällötti tuhero...

Karvaisessa tuherossa ei ole mitään seksikästä. Pillua ei edes näe kunnolla, kun kaikki on karvojen peitossa. Suuseksi on inhottavaa, kun suu on täynnä karvoja. Posliinin kanssa kaikki on toisin. Voit todella maistaa naista, tuntea pillun muodot, sen kiihoittavan sileyden, nähdä sen jokaisen osan ja nähdä, kun kalu uppoaa sinne.. Kokemus on huikaiseva tuheroon verrattuna. Naisella karvat eivät ole naisellista, ajaahan naiset säärikarvatkin, miksi siis ei pillukarvat?

Väitän näin, että tuheroa puolustavat ne, jotka eivät ole poliinia saaneet.

Kuten taas huomaamme, meissä miehissä on onneksi jokaiselle naiselle ja karvoitukselle ihailijansa. On kuitenkin aika ala-arvoista luokitella posliinista pitävää jotenkin pikkulikkojen haluajaksi. Mieltymyksiä on monia. Naisille posliinin pitäminen voi johtua monesta syystä esim. jotkut ovat sanoneet olevansa huomattavasti herkempiä, kun karvat eivät ole tuntoa haittaamassa yms. Jokaiselle jotakin, antaa kaikkien kukkien kukkia !!!

Unohtui tuossa sanoa, että itse pitän siistitystä karvoituksesta, jossa itse ""värkki"" on paljas, mutta pieni kiitorata tulee jättää, että löytää oikeaan paikkaan.
Sellaisen kun taas löytäisi pääkaupunkiseudulta. Edes vähäksi aikaa lainaksi.