Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
aika erikoista. Mun mielestä yleensä miehet tykkää muhkummasta ja naisten ihanne on se langanlaiha muodoton lauta.
Olette te naiset typeriä kanoja, ei voi muuta sanoa. Kuinka moni mies keskustelee kavereidensa kanssa, onko liian tuhti ollessaan normaalipainon ylärajoilla?
Sellainen, jolle aihe ei ole tabu. Ja yleensä pituus - 105 toimii hyvänä mittarina sekä miehille että naisille.Olette te naiset typeriä kanoja, ei voi muuta sanoa. Kuinka moni mies keskustelee kavereidensa kanssa, onko liian tuhti ollessaan normaalipainon ylärajoilla?
aika erikoista. Mun mielestä yleensä miehet tykkää muhkummasta ja naisten ihanne on se langanlaiha muodoton lauta.
Ehkä ne naiset kokivat, että se koskettaa heitä itseäänkin, jos miehet toivovat jonkun naisen eli tällä kertaa sinun olevan laihempi. Ehkä niille naisille tuli sellainen olo, että mahtavatko itsekään olla riittäviä vai pitäisikö heidänkin laihduttaa.
Minä ainakin koen ottavani naisiin kohdistuvat miesten ulkonäköarviot jollain tasolla myös henkilökohtaisina, vaikka ne eivät kohdistuisikaan suoraan minuun. Ja ystäviini kohdistuvat negatiiviset kommentit tuntuvat myös pahalta, siitä tulee jotenkin sellainen suojeluvaisto, että sinä mies olet väärässä ja etkö näe pintaa syvemmälle, miten ihana hän on. Ehkä niillä naisilla oli myös jotain tämän suuntaista.
Mä olin ainakin mitoissa 163/60 eeerittäin hoikka, siis vaatekoko XS/34. Harrastin todella paljon liikuntaa ja söin tyyliin pelkkää kasvissosekeittoa ja porkkanaa. Aivan hoikimmillani olin silti 57kiloinen, ja silloin en todellakaan syönyt enempää kuin 400kcal päivässä. Realistinen paino minulle olisi ehkä 62-63kg, nyt se on muutamia kiloja enemmän.
Mulle se muhku tarkoittaa normaalipainoista, jolla on kurvit oikeassa paikassa. On vissi ero olla omenavartaloinen ja ap:n kokoa tai tiimalasivartaloinen ja ap:n kokoa...