MIehet luonnehtivat mua "hieman pullukaksi", vaikka bmi 24. Naisten mielestä olen juuri sopiva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ihan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eihän ap noilla mitoilla ole mikään pullukka! Itse olen 158 cm pitkä ja painan n. 80 kiloa. Olen pyöreä, kyllä, mutta en mikään valas. Tietysti kokonaiskuvaan vaikuttaa paljon vartalon malli: omenavartaloisena näyttäisin luultavasti paljon lihavammalta kuin tällaisena tiimalasina. Minulla on e-kupin rinnat ja hyvin erottuva vyötärö painostani huolimatta. Vaikea kyllä kuvitella, että ap mikään läski ois.

Olen 170 cm pitkä ja kyllä oman painon pitää pysyä alle 60 kilon. Ihanne on 57 kiloa, jolloin olen mielestäni "parhaimmillani". Painoin josku 53 kiloa mikä alkoi olla liian laiha. Tällä hetkellä paino on 59 kiloa ja tunnen että ne pari kiloa on tuolla reisisä ja voisivat lähteä taas pois :P

[QUOTE="Riitta";26364306]Olen 170 cm pitkä ja kyllä oman painon pitää pysyä alle 60 kilon. Ihanne on 57 kiloa, jolloin olen mielestäni "parhaimmillani". Painoin josku 53 kiloa mikä alkoi olla liian laiha. Tällä hetkellä paino on 59 kiloa ja tunnen että ne pari kiloa on tuolla reisisä ja voisivat lähteä taas pois :P[/QUOTE]

Ja ikää on?

Yhteistyössä