T
Tuolla logiikalla
Vieras
Mielenkiintoisesta aiheesta jatkan lyhyella kysymyksellä nimimerkiltä "50+++". Onko tuolla logiikalla miehen orgasmi pääasiassa naisesta kiinni?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
luin vain ekan viestin.
tiedoksi että orgasmiton nainen ei ole lahna, lahna on sellainen joka vain makaa eikä tee mitään.
ja naisen orgasmi on pääasiassa miehestä kiinni, ei kullin koosta eikä sisään-ulos -jyystämisestä, hyvään seksiin kuuluu paljon muutakin. nainen voi toki itse sormettaa samalla jos on huono saamaan orgasmia.
Olen kylläkin nainen, harva mies myöntää olevansa huono sängyssä![]()
Olen täysin samaa mieltä. Toisekseen, jos mies antaa naiselleen suuseksiä tai pitää muuten vain hyvänä, niin miksi naisen edes pitäisi tehdä muuta kuin nauttia olostaan. Jos mies ei saa naistaan kiihoittumaan tai heräämään, niin vikaa on molemmissa. Aina ei naisetkaan ole sillä tuulella. Tosin siihen voi mieskin vaikuttaa jo etukäteen. Mies saa kiksit siitä, kun näkee naisensa nauttivan, ei tartte muuta tehdä siinä maatessa. Kummasti alkaa naiselle liikettä ilmaantumaan, kun tarpeeksi pitkälle edetään. Useinkin tuntuu, että pillu syö ja hamuaa kädestä ja selällään makaaminen päättyy selkä kaarella.)
Mielenkiintoisesta aiheesta jatkan lyhyella kysymyksellä nimimerkiltä "50+++". Onko tuolla logiikalla miehen orgasmi pääasiassa naisesta kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11245820:Tähän ei ole juurikaan lisättävää. Taidat olla kiivas vitunmies!