K
kiva tietää
Vieras
Osaisiko joku NAINEN kertoa miten sen saa aikaan ja mitä vaiheita tai tuntemuksia tulee ennen huippukohtaa eli hekumaa. Uusi naistuttavani uskoo, ettei ole koskaan ennen saanut orgasmia. Luulen että ongelma on siinä, ettei hän vie esim. sormetusta loppuun saakka. Hänen mielestään kun tulee hyvä olo ja sitten kun tulee pissahätäolo niin se riittää. Sen tiedän ainakin edellisistä suhteista, joissa olen sormettamalla tai suuseksillä saanut kumppanilleni orgasmin. Se pitää viedä tämän pissahätäolon yli nykimisvaiheeseen jonka jälkeen sitten avautuu taivas. Korjatkaa naiset jos olen väärässä. Haluaisin kumppanilleni tehdä tämän, mutta aina hän pyytää lopettamaan juuri siinä vaiheessa, kun mielestäni pitäisi jatkaa maaliin saakka. Klitoris tuntuu hänen mielestään niin oudolta, mutta niinhän se kuuluukin tuntua. Tässä vaiheessa hän ei kestä yhtään klitoriksen koskettamista. Ei edes kielenkärjellä hiljaa. Tiedän että ison orgasmin jälkeen muutamalla edellisellä naisellani klitorista ei voinut hetkeen koskea, mutta se oli orgasmin jälkeen mitä tämän hetkisen kumppanini kanssa ei ole käynyt. Luulen kyllä tuntevani koska nainen saa kunnon orgasmin, niin kovia supistuksia ei kukaan nainen voi teeskennellä ja varsinkaan jos hän ejukuloi samalla. Se on jo aika varmaa. Älkää nyt ruvetko spekuloimaan voiko mies tuntea naisen orgasmin ja miten hyviä olette teeskentelemään, vaan kertokaa mitä vaiheita tunnette ennen hekumaa. Kiitos.
Ps. nainen on ihana kapistus!!!
Ps. nainen on ihana kapistus!!!