K
Kaikenlaisia orkkuja
Vieras
Olet viisas ja onnellinen nainen ns. seksuaalisesti, todennäköisesti muutenkin. Olen rakastellut ikäluokissa 20-65 naisten kanssa ja voin todistaa epäileville, että kertomuksesi on totuuden mukainen. En osaa paljonkaan lisätä kokemuksiisi muuten, kuin että haluava nainen on ihanin olento mitä maa päällään kantaa.
Hei, olen havainnut, että toisia naisia on todella hyväiltävä klitoriksesta. Muuten eivät saa. Mutta sitten on niitä, joilla riittää siittimen pumppaus emättimessä. Satun olemaan naimisissa naisen kanssa, joka saa tällä tavalla helposti. Kun hän on saanut 1-3, voi sitten hyvillä mielin itsekin laueta. Nuoruusvuosina tutustuin ex. työkaverion siskoon satunnaisesti. Pääsin heti saatille, kun olin niin luotettava - veljen työkaveri (hän ei tiedä). Illalla jyystettiin vaikka miten, mutta ei hän ei saanut. Aamulla äkkäsin näyttää peilillä miten se menee hänen pikku pimppaan. Tyttö kiihtyi ja sai tosi voimakkaan orkun. Eli virikkeetkin ovat oleellinen osa. On jäänyt varmaan iäksi mieleen.
Hans
Viimeksi muokattu: