I
ihan hyvä
Vieras
Ensimmäisen lapseni sain kun olin 29v ja toisen saan 31v. Minusta jokainen voisi itse huolehtia siitä, ettei niitä ylimääräisiä kiloja pääse raskausaikana kertymään. Jos paino nousee raskausaikana 20 kg, niin ei se itsestään kyllä nouse. Moni antaa vain itselleen luvan syöpötellä herkkuja kun on raskaana. Toki etenkin alussa on syötävä usein pahan olon vuoksi, mutta kohtuus kaikessa. Itse syöpöttelin huoletta kun huomasin, ettei paino nouse normaalia enempää ja sama jatkui imetysaikana. Tuntui että olisin saanut syödä mitä vain ja miten paljon vain. Normaalitilassa lihoisin varmasti siitä syömisestä. Vaan jos olisin huomannut lihovani ylimääräistä, olisin taatusti tarkemmin katsonut syömisiäni.
Raskaus ja imetys muuttaa naisen kehoa muutenkin paljon, miksi pitää samalla päästää itsensä ihan rupsahtamaan (lue: lihomaan) ja sitten tuskailla kilojensa kanssa. Moni säästyisi mm. raskausarvilta kun ei hanki liikakiloja.
Raskaus ja imetys muuttaa naisen kehoa muutenkin paljon, miksi pitää samalla päästää itsensä ihan rupsahtamaan (lue: lihomaan) ja sitten tuskailla kilojensa kanssa. Moni säästyisi mm. raskausarvilta kun ei hanki liikakiloja.