Gallup ( joo on tylsä yö)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Wau, mä olen ihan otettu tosta sun vaivannäöstäsi ;)
Toisaalta kyllähän täällä muutama nikki on aikaisemminkin kertonut kuinka tuo miehelle tossut jalkaan ja bissen kouraan kun ukko palaa työstä kotiin.
Meillä mies alottaa siivoamisen tultuaan kotiin :o Mikä oikeasti ärsyttää mua suunnattomasti!

:laugh: :kieh: :saint:

Tuon äijän selkä on niin finaalissa, että omaa etuanihan minä ajan, kun jeesaan jalkoihin ylettämisessä. Ajatella, reilu 160 cm pitkä mies ja jalkoihin niin pitkä matka, että kädet eivät riitä... :kieh:

Ja minä olen taitava palvoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Wau, mä olen ihan otettu tosta sun vaivannäöstäsi ;)
Toisaalta kyllähän täällä muutama nikki on aikaisemminkin kertonut kuinka tuo miehelle tossut jalkaan ja bissen kouraan kun ukko palaa työstä kotiin.
Meillä mies alottaa siivoamisen tultuaan kotiin :o Mikä oikeasti ärsyttää mua suunnattomasti!

:laugh: :kieh: :saint:

Tuon äijän selkä on niin finaalissa, että omaa etuanihan minä ajan, kun jeesaan jalkoihin ylettämisessä. Ajatella, reilu 160 cm pitkä mies ja jalkoihin niin pitkä matka, että kädet eivät riitä... :kieh:

Ja minä olen taitava palvoja.

Sun mies on sitten vähän semmosta kainalokeppisorttia
:D
No voi rähmä, mikäs hänen selkänsä on rikkonut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Sun mies on sitten vähän semmosta kainalokeppisorttia
:D
No voi rähmä, mikäs hänen selkänsä on rikkonut?

Kakarana heitti epäonnistuneen voltin heinäkasaan, kärryn aisan päälle ja runttasi nikamiaan. Ja raskas työ ja korkea ikä puhumattakaan vilkkaasta fyysisestä hedonistisesta harrastustoiminnasta :saint: alkaa vaatia veronsa. Nyt on niskakin niin rikki, että niskarangasta puuttuu kaarevuus, välilevyt tursuavat, polvi on mäskänä ja leikkaamaton olkapää kettuilee. Toinen korvakin on miellyttävästi liki kuuro muksuna sattuneen tapaturman vuoksi. *lucky me!* Ja joku niistä kolmesta salamaniskusta on kait aivojen etulohkoa uudelleenpiuhoittanut niin, että kyky valehdella tai teeskennellä puuttuu kokonaan.

Onneksi on noinkin kompakti paketti, 220 cm pitkä ihminen ei edes liikkuisi tuossa kunnossa, mutta tuo menee kärppänä pitkin telineitä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Saitko lapsesi alle 20 vuotiaana?
20-30 vuotiaana?
30- 40 vuotiaana?
Yli 40 vuotiaana?
Ja oletko yhä lastesi isän kanssa yhdessä?


20-30 vuotiaana oon jo 4 lasta saanut ja viides on masussa.
Kyllä olen lasteni isän kanssa yhdessä :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Sun mies on sitten vähän semmosta kainalokeppisorttia
:D
No voi rähmä, mikäs hänen selkänsä on rikkonut?

Kakarana heitti epäonnistuneen voltin heinäkasaan, kärryn aisan päälle ja runttasi nikamiaan. Ja raskas työ ja korkea ikä puhumattakaan vilkkaasta fyysisestä hedonistisesta harrastustoiminnasta :saint: alkaa vaatia veronsa. Nyt on niskakin niin rikki, että niskarangasta puuttuu kaarevuus, välilevyt tursuavat, polvi on mäskänä ja leikkaamaton olkapää kettuilee. Toinen korvakin on miellyttävästi liki kuuro muksuna sattuneen tapaturman vuoksi. *lucky me!* Ja joku niistä kolmesta salamaniskusta on kait aivojen etulohkoa uudelleenpiuhoittanut niin, että kyky valehdella tai teeskennellä puuttuu kokonaan.

Onneksi on noinkin kompakti paketti, 220 cm pitkä ihminen ei edes liikkuisi tuossa kunnossa, mutta tuo menee kärppänä pitkin telineitä. :D

Lucky you, mies kaikissa ruumiinvoimissaan :D
Mä tuskin enään liikun 50 vuotiaana, jos satun sinne asti sitkuttelemaan :snotty: Alkaa tällä akalla keho tehdä tenän. Joka paikka jumittaa. Ehkä mäkin olisin vikkelä pienemmällä keholla :whistle:
 
thä!? mihin mun vastaus katos!

no kumminkin... ensimmäisen sain hieman alle 20v (pari kk) ja nyt on kolme lasta ja ikää 25v. Mieheni kanssa ollaan oltu yhessä 9v!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Lucky you, mies kaikissa ruumiinvoimissaan :D
Mä tuskin enään liikun 50 vuotiaana, jos satun sinne asti sitkuttelemaan :snotty: Alkaa tällä akalla keho tehdä tenän. Joka paikka jumittaa. Ehkä mäkin olisin vikkelä pienemmällä keholla :whistle:

Onhan tuossa ihan toimiviakin anatomian osia :saint: Muistaisi vain, mitkä... :p Ja ikää yli 50v. Tutut olivat varmoja, että on henki pois alta kolmekymppisenä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti siihen malliin.
 

Yhteistyössä