Gallup ( joo on tylsä yö)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Eihän ne koskaan tajua häipyä :snotty: Itse niistä on eroon hankkiuduttava.

Kun se rassu rakastaa minua niin valtavasti... :saint: Eikä se yksin pärjäisi ja on liian vanhakin uuten kotiin. Ja kukaan muu maailmassa ei tuota lörttiä näin palavasti palvoisi, että olkoon nyt sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Saitko lapsesi alle 20 vuotiaana?
20-30 vuotiaana?
30- 40 vuotiaana?
Yli 40 vuotiaana?
Ja oletko yhä lastesi isän kanssa yhdessä?

19 vuotiaana. Joo ollaan vielä yhdessä, enkä luultavasti pysty koskaan erkaantumaankaan siitä, ellen sairastu skitsofreniaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Eihän ne koskaan tajua häipyä :snotty: Itse niistä on eroon hankkiuduttava.

Kun se rassu rakastaa minua niin valtavasti... :saint: Eikä se yksin pärjäisi ja on liian vanhakin uuten kotiin. Ja kukaan muu maailmassa ei tuota lörttiä näin palavasti palvoisi, että olkoon nyt sitten.

Vanha koira jne....
Oletko sä sille jonkun alttarin pystyttänyt missä palvot? Pistäny tietty hikiset sukat äijäs kuvan viereen ja suitsukkeet poistaa sukkien aromit.
Mä olen huono vaimo kun en miestäni osaa palvoa :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Vanha koira jne....
Oletko sä sille jonkun alttarin pystyttänyt missä palvot? Pistäny tietty hikiset sukat äijäs kuvan viereen ja suitsukkeet poistaa sukkien aromit.
Mä olen huono vaimo kun en miestäni osaa palvoa :saint:

:D Kotialttarilla on vain esivanhemmat ja buddha ja näköjään punaviinilasi. Oli isoäiti vinkkuunmenevää sorttimenttia...

Äijän palvausmenoja suoritetaan sohvassa, jossa leikkaan äijän varpaankynnet ja puen äijälle sukat jalkaan jalkakylvyn jällkeen ja tietenkin keittiössä, jossa laitan ruuat valmiiksi voidakseni kantaa ne nöyrästi Herrani ja Valtiaani eteen, jotta hän suvaitsee syödä. Ja makuuhuoneessa osat vaihtuvat... ;) :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Vanha koira jne....
Oletko sä sille jonkun alttarin pystyttänyt missä palvot? Pistäny tietty hikiset sukat äijäs kuvan viereen ja suitsukkeet poistaa sukkien aromit.
Mä olen huono vaimo kun en miestäni osaa palvoa :saint:

:D Kotialttarilla on vain esivanhemmat ja buddha ja näköjään punaviinilasi. Oli isoäiti vinkkuunmenevää sorttimenttia...

Äijän palvausmenoja suoritetaan sohvassa, jossa leikkaan äijän varpaankynnet ja puen äijälle sukat jalkaan jalkakylvyn jällkeen ja tietenkin keittiössä, jossa laitan ruuat valmiiksi voidakseni kantaa ne nöyrästi Herrani ja Valtiaani eteen, jotta hän suvaitsee syödä. Ja makuuhuoneessa osat vaihtuvat... ;) :saint:

Wau, mä olen ihan otettu tosta sun vaivannäöstäsi ;)
Toisaalta kyllähän täällä muutama nikki on aikaisemminkin kertonut kuinka tuo miehelle tossut jalkaan ja bissen kouraan kun ukko palaa työstä kotiin.
Meillä mies alottaa siivoamisen tultuaan kotiin :o Mikä oikeasti ärsyttää mua suunnattomasti!
 
Just ja just mahduin tuohon väliin 20-30-vuotiaana. Se oli tavoitekin, mutta tiukille otti. Täytin nimittäin kuukausi kuopuksen syntymän jälkeen 31 :D :D.

Ja kyllä, samainen isä on molemmilla pojillani ja onnellisesti olemme yhdessä :)
 

Yhteistyössä