Saitko lapsesi alle 20 vuotiaana?
20-30 vuotiaana?
30- 40 vuotiaana?
Yli 40 vuotiaana?
Ja oletko yhä lastesi isän kanssa yhdessä?
20-30 vuotiaana?
30- 40 vuotiaana?
Yli 40 vuotiaana?
Ja oletko yhä lastesi isän kanssa yhdessä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Joo, sain.
Siis 20-30-vuotiaana, eikä tuo äijä ymmärrä häipyä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Eihän ne koskaan tajua häipyä :snotty: Itse niistä on eroon hankkiuduttava.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Saitko lapsesi alle 20 vuotiaana?
20-30 vuotiaana?
30- 40 vuotiaana?
Yli 40 vuotiaana?
Ja oletko yhä lastesi isän kanssa yhdessä?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Eihän ne koskaan tajua häipyä :snotty: Itse niistä on eroon hankkiuduttava.
Kun se rassu rakastaa minua niin valtavasti... :saint: Eikä se yksin pärjäisi ja on liian vanhakin uuten kotiin. Ja kukaan muu maailmassa ei tuota lörttiä näin palavasti palvoisi, että olkoon nyt sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Vanha koira jne....
Oletko sä sille jonkun alttarin pystyttänyt missä palvot? Pistäny tietty hikiset sukat äijäs kuvan viereen ja suitsukkeet poistaa sukkien aromit.
Mä olen huono vaimo kun en miestäni osaa palvoa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Vanha koira jne....
Oletko sä sille jonkun alttarin pystyttänyt missä palvot? Pistäny tietty hikiset sukat äijäs kuvan viereen ja suitsukkeet poistaa sukkien aromit.
Mä olen huono vaimo kun en miestäni osaa palvoa :saint:
Kotialttarilla on vain esivanhemmat ja buddha ja näköjään punaviinilasi. Oli isoäiti vinkkuunmenevää sorttimenttia...
Äijän palvausmenoja suoritetaan sohvassa, jossa leikkaan äijän varpaankynnet ja puen äijälle sukat jalkaan jalkakylvyn jällkeen ja tietenkin keittiössä, jossa laitan ruuat valmiiksi voidakseni kantaa ne nöyrästi Herrani ja Valtiaani eteen, jotta hän suvaitsee syödä. Ja makuuhuoneessa osat vaihtuvat...:saint: