Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:varmaanhan se kätilö alkaakin siellä huutelemaan että tulipa rouvalta iso paska hyh hyh, pyyhitäämpäs ku ei osaa ees synnyttäessä paskomatta olla.. jo on aikoihin eletty..
Peesi! Olen lukenut aiheesta aika paljon ja kätilökin on selittänyt asiaa. Lasta ponnataan KUIN kakkaa ponnaisi, JA pää painaa peräsuolta joten jos siinä osassa suolta on jo muuteskin kökköä tai tahtaa niin se puristuu väkisinkin ulos. FAKTAA.Alkuperäinen kirjoittaja olet väärässä:Mutta tyhjentyy se suoli silti, jos siellä jotain on. Lapsen pää painaa sillä tavalla peräsuoleen, että se tyhjenee ihan sen takia. Ponnistamisista viis.Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Ei tullut kummallakaan kerralla, maha tyhjeni aika tehokkaasti jo avautumisvaiheessa. Älkää lynkatko mua, mutta musta ainakin tuntuu että silloin ponnistaa väärin jos tulee kakkaa ponnistaessa... Siis kun eihän vauvan ulos ponnistaminen ole lähellekään niinkuin kakkaa vääntäis vaikka niin monesti puhutaan.
Peesi taas kerran. . Siinä rytinässä ei mies huomaa jos kätilö pikasesti samalla lapsen ulostullessa pyyhkäsee ripeellä liikkeellä peräaukkoon päin alusella joka on äidin pyllyn alla tai paperilla joka on kädessä kun kätilö painaa välilihaa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:sorry mut kätilöt on sen verran nopeita sen kroonikkovaipan kanssa, että kukaan mies tuskin kerkeää huomata jos vähän kakkaa tulee.Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:mulla todisteita ettei tullut voihan netistä etsiä synnytysvideoita ja kattoa niistä monella sit tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mieheltä olen tarkastanut että onko tullut ja ei kuulemma oleAlkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Tuli molemmista ja yleensä kaikilla tulee ainakin vähän, siksi siinä ponnistaessa pidetään paperia tai vastaavaa välilihalla ja pyyhkästään huomaamattomasti peppuun päin pois. Sitä ei moni mamma huomaakaan et pskat tuli
Asia sinänsä ihan sama, mutta kun joidenkin on niin vaikea uskoa ettei kaikilla tule.
vai ovatko teidän miehet olleet siellä jalkovälissä kätilön vieressä kyttäämässä? jos eivät, niin mistäs he tietävät? vai oletteko pakottaneet miehenne keskittymään pelkän kakan mahdolliseen tuloon, eikä vaikka auttaa teitä ponnistusvaiheessa?