Gallup alakautta synnyttäneille

• Viestiketjun aloittaja piiuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Tuli molemmista ja yleensä kaikilla tulee ainakin vähän, siksi siinä ponnistaessa pidetään paperia tai vastaavaa välilihalla ja pyyhkästään huomaamattomasti peppuun päin pois. Sitä ei moni mamma huomaakaan et pskat tuli :D
Mieheltä olen tarkastanut että onko tullut ja ei kuulemma ole :D
Asia sinänsä ihan sama, mutta kun joidenkin on niin vaikea uskoa ettei kaikilla tule.
mulla todisteita ettei tullut :D voihan netistä etsiä synnytysvideoita ja kattoa niistä monella sit tulee.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
en tiiä.
mut monet kätilöt sanoo et ei lasta ilman paskaa :D
Näin mäkin olen kuullut, että lähes kaikissa synnytyksissä sitä peetä tulee, vaikka olisi peräruiskeen saanut. Ja jos on peräruiskeen saanut, niin se on sitten sellaista ihanaa ripulia.

Esikoisesta en tiedä, mut toisesta tuli, hajusta itse niin päättelin :LOL:

Esikosta kätilö sai pisut melkeen silmilleen, kun ponnistaessa lens sellasessa kivassa kaaressa :ashamed: Kuopuksesta ei oo mitään hajua, mitä kaikkea sieltä vauvan lisäks tuli... oli sen verta hurja ponnistusvaihe.

varmasti ois tullu muuten ,mutta mulla ennen synnytystä olin istunu jo varmaan vuorokauden vessassa..päättelin myöhemmin et luonto hoiti itse suolen tyhjennyksen.

sairaalassa kysyivät kuitenki varuiksi vielä että oisko tarvetta peräruiskeelle

tuli
valitettavasti.. ekasta ei varmaankaan, mut tokasta tuli, tunsin et nyt tulee ja sanoin sen, kätilö sanoi ettei voi mitään anna tulla vaan, purkki on alla (synnytin jakkaralla).. nolotti ja haisi.. mut eipä sille mitään voinut. mulle ei tarjottu kummallakaan kerralla peräruisketta enkä tajunnut niitä pyytää, olin kummallakin kerralla vain muutaman tunnin synnytyssalissa ennen vauvan tuloa ja siinä vaiheessa tuli jo 3min välein kamalat supistukset niin ei tullut mieleen

heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Tuli molemmista ja yleensä kaikilla tulee ainakin vähän, siksi siinä ponnistaessa pidetään paperia tai vastaavaa välilihalla ja pyyhkästään huomaamattomasti peppuun päin pois. Sitä ei moni mamma huomaakaan et pskat tuli :D
Mieheltä olen tarkastanut että onko tullut ja ei kuulemma ole :D
Asia sinänsä ihan sama, mutta kun joidenkin on niin vaikea uskoa ettei kaikilla tule.
mulla todisteita ettei tullut :D voihan netistä etsiä synnytysvideoita ja kattoa niistä monella sit tulee.
sorry mut kätilöt on sen verran nopeita sen kroonikkovaipan kanssa, että kukaan mies tuskin kerkeää huomata jos vähän kakkaa tulee.

vai ovatko teidän miehet olleet siellä jalkovälissä kätilön vieressä kyttäämässä? jos eivät, niin mistäs he tietävät? vai oletteko pakottaneet miehenne keskittymään pelkän kakan mahdolliseen tuloon, eikä vaikka auttaa teitä ponnistusvaiheessa?

Jep
Kaikilla kolmella kerralla on tullut kakkaa ja mies voi sen todistaa :D Mitään hulabaloota siitä ei nostettu,kätilö vain pyyhkäisi välillä muka huomaamattomasti.

Ei lasta ilman paskaa sanoo vanha viidakon sananlaskukin ja se on siis a i v a n normaalia.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
sorry mut kätilöt on sen verran nopeita sen kroonikkovaipan kanssa, että kukaan mies tuskin kerkeää huomata jos vähän kakkaa tulee.

vai ovatko teidän miehet olleet siellä jalkovälissä kätilön vieressä kyttäämässä? jos eivät, niin mistäs he tietävät? vai oletteko pakottaneet miehenne keskittymään pelkän kakan mahdolliseen tuloon, eikä vaikka auttaa teitä ponnistusvaiheessa?
Sori, mutta mun suoli on tyhjentynyt molemmilla kerroilla niin täysin, että paskaa ei ole tullut. Eikä pieruja, eikä kusta. Olen kyllä ollut ihan sielun ja ruumiin voimissa ja tuntenut mitä sieltä tulee ja mitä ei. ( ei puudutuksia jne)
Ja kyllä, mies on ollut myös alapäässä katsomassa välillä, ihan omasta halustaan.

Mulla ainakin tuli kun sanoin että mä meen nyt vessaan ja sitten kätilö sano että pasko siihen vaan kun oot kokonaan auki. Et ihan tietoisesti paskoin alleni. :D Tai no, ei sitä kauheesti tarvinnu mitään thedä kun se vaan tuli.

Yhteistyössä