Mieheltä olen tarkastanut että onko tullut ja ei kuulemma oleAlkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Tuli molemmista ja yleensä kaikilla tulee ainakin vähän, siksi siinä ponnistaessa pidetään paperia tai vastaavaa välilihalla ja pyyhkästään huomaamattomasti peppuun päin pois. Sitä ei moni mamma huomaakaan et pskat tuli
Tjaah, eli pidätät perällä ja ponnistat keskiosallaAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei. Kyllä mä hallitsen eri alueiden lihakset erikseen juu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole tullut, kolme synnytystä.
sama täälä, mutta mulla ekat supparit aiheuttaa ripulin, jotta eip ole mitä tulis.Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:ei tullut missään kolmesta synnytyksestä, eikä laitettu peräruisketta.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Ei tullut kummallakaan kerralla, maha tyhjeni aika tehokkaasti jo avautumisvaiheessa. Älkää lynkatko mua, mutta musta ainakin tuntuu että silloin ponnistaa väärin jos tulee kakkaa ponnistaessa... Siis kun eihän vauvan ulos ponnistaminen ole lähellekään niinkuin kakkaa vääntäis vaikka niin monesti puhutaan.
Mullekkin sanottiin niinAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Ei tullut kummallakaan kerralla, maha tyhjeni aika tehokkaasti jo avautumisvaiheessa. Älkää lynkatko mua, mutta musta ainakin tuntuu että silloin ponnistaa väärin jos tulee kakkaa ponnistaessa... Siis kun eihän vauvan ulos ponnistaminen ole lähellekään niinkuin kakkaa vääntäis vaikka niin monesti puhutaan.
Ai, kyllä mulle kätilö neuvo, että ihan samalla tavalla ponnistat kuin kakkaa tekisit!