Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:mulla olis haaveena uusi talo, rakentaa alusta asti...ei mitään uutta valmista taloa.
En suosittele. Jos oikeasti itse rakentaa, eikä rakennuta urakoitsijoilla... Aivan sairaan raskasta hommaa työn ohessa rakentaa taloa pitkästä tavarasta. Nimim. kokemusta on.
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Se vähän riippuu, mun mielestä. Siis jos on vanha ja hintaa on tyyliin parisataa tuhatta niin jo 150 000 - 160 000 eurolla rakentaa uuden ja arvo on kuitenkin sit sen uuden talon mukaan.
Itse juuri katsellaan vanhojakin taloja mutta hinta ei saa olla ainakaan paljoa yli tuon millä itsekin vois rakentaa. Meillä vaan tuo aika on niin kortilla että ei oikein kerkeis itse rakentaa. Eli vähän kinkkinen tää meidän oman talon saanti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Se vähän riippuu, mun mielestä. Siis jos on vanha ja hintaa on tyyliin parisataa tuhatta niin jo 150 000 - 160 000 eurolla rakentaa uuden ja arvo on kuitenkin sit sen uuden talon mukaan.
Itse juuri katsellaan vanhojakin taloja mutta hinta ei saa olla ainakaan paljoa yli tuon millä itsekin vois rakentaa. Meillä vaan tuo aika on niin kortilla että ei oikein kerkeis itse rakentaa. Eli vähän kinkkinen tää meidän oman talon saanti.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Se vähän riippuu, mun mielestä. Siis jos on vanha ja hintaa on tyyliin parisataa tuhatta niin jo 150 000 - 160 000 eurolla rakentaa uuden ja arvo on kuitenkin sit sen uuden talon mukaan.
Aika pienen vissiin rakennatte?Ja halvalle tontille, jolle i tartte juurikaan tehdä pohjatöitä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Se vähän riippuu, mun mielestä. Siis jos on vanha ja hintaa on tyyliin parisataa tuhatta niin jo 150 000 - 160 000 eurolla rakentaa uuden ja arvo on kuitenkin sit sen uuden talon mukaan.
Aika pienen vissiin rakennatte?Ja halvalle tontille, jolle i tartte juurikaan tehdä pohjatöitä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja unelma:Vanha. Mitä vanhempi, sen parempi. Unelmana yli 100v vanha hirsitalo maalta!
ei sen jälkeen kun olet sellaisessa asunut. rahaa menee eikä remontti tule koskaan valmiiksi.
erittäin epäkäytännöllinen!!!!
eli minä haluaisin uuden! molemmissa asuneena.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:[ Tontti lahjaksi, puut omia, työ omasta takaa... Suht halpoja sisustusmateriaaleja laitetaan (kuitenki tarpeeksi kestäviä). Halvallaki voi päästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Me rakennetaan 212 neliön talo + autotalli, ja lainaa on laskettu että korkenintaan 140 000 nostetaan. Näiltä näkymin jää alle. Tontti lahjaksi, puut omia, työ omasta takaa... Suht halpoja sisustusmateriaaleja laitetaan (kuitenki tarpeeksi kestäviä). Halvallaki voi päästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:[ Tontti lahjaksi, puut omia, työ omasta takaa... Suht halpoja sisustusmateriaaleja laitetaan (kuitenki tarpeeksi kestäviä). Halvallaki voi päästä.![]()
En tiedä, kuinka paljon omilla puilla säästää, mutta veikkaan silti, ettätuolla hinnalla ette taloa (pihoineen ainakaan) saa tehtyä.![]()
![]()