G:Tuijottiko miehesi jalkoväliin ponnistusvaiheessa? Miksi? Miksi ei?

  • Viestiketjun aloittaja GGG
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
Aion itse ehdottomasti kieltää sen alapään katsomisen synnytyksessä. pään vierellä saa istua ja tukea siinä.
ei siinä tilanteessa kyllä voi olla katsomatta jossain välissä siihen suuntaan, varsinkaan jos tulee ylimääräisiä ohjelmanumeroita siinä, esim. asennon vaihtoa jne. traumaattistahan se oli, siis kauhistui kovasti, eikä mitään mitä olisi voinut tehdä avuksi siinä tilanteessa...
 
Ainakin ekassa synnytyksessä kuulemma vilkaisi pari kertaa, ja tokassa synnytyksessä suorastaan käskin miehen katsoa mitä sieltä pullahti ulos (tuli kalvon palasia tms hyytymiä, ja oltiin kahdestaan synnytyssalissa odottelemassa kohdunsuun avautumista).
 
alkuperäinen--
[QUOTE="vieras";22489045]Voi sua teiniä. Harrastatte seksiä säkki päässä?

Kakalla käyt kun mies ei ole kotona?[/QUOTE]

Teiniä? MIKSI miehen pitäisi tuijottaa sitä venyvää alapäätä? Ja katsoa kun paska lentää? Oletko itse ihan terve kun haukut toista teiniksi siksi ettei halua oman miehen tuijottavan sinne ponnistusvaiheessa? Olen 27v, eli en ihan teini enää.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen--;22489067:
Teiniä? MIKSI miehen pitäisi tuijottaa sitä venyvää alapäätä? Ja katsoa kun paska lentää? Oletko itse ihan terve kun haukut toista teiniksi siksi ettei halua oman miehen tuijottavan sinne ponnistusvaiheessa? Olen 27v, eli en ihan teini enää.
NO kai mies haluaa nähdä synnytyksen sellaisena kuin se on. Se, että oman häveliäisyytesi takia estät sen on säälittävää. Sinulla on se oikeus mutta on se silti säälittävää.
 
4lasta,ja
No ei kylläkään. Siinä vaiheessa hän on tietysti mun tukena siellä yläpäässä!! Eipä tarvinnut erikseen kieltää tai käskeä, jotenkin osas huomioida minua siinä tilanteessa...
 
IhanaValo
Voi ei, luin tuon otsikon ihan väärin..Katoin että siinä luki että tuijotitko miehes jalkoväliin ponnistusvaiheessa...tulin vastaamaan että oli siinä vähän muutakin mietittävää ku tuijotella..

Mutta oikeeseen kysymykseen, en usko että katsoi..en ainakaan olis tahtonu sen kattovan. Kuopusta synnyttäessä ei kyl olis ees nähny ku istuin jakkaralla ja mies oli miun takana.
 
jj
[QUOTE="vieras";22489078]NO kai mies haluaa nähdä synnytyksen sellaisena kuin se on. Se, että oman häveliäisyytesi takia estät sen on säälittävää. Sinulla on se oikeus mutta on se silti säälittävää.[/QUOTE]

Luuletko että kaikki miehet haluaa nähdä nimenomaan sen kun vauva työntyy vähitellen emättimestä?? Ei todellakaan. Kyllä ne voi tulla silti siihen heti katsomaan vauvaa.
 
heip
Lapsi ei ole vielä maailmassa. Mutta omalta osaltani ajattelisin, että ihan sama. Aikuinen mies osannee päättää, minne katsoo ja minne ei. Pääasia, että on mukana ja tukee minua.
 
Ärrimiau
Keskityin synnytykseen, ei kiinnostanut katsoa mitä mies tuijottaa.
Kai muistat sitten kieltää myös kätilöä ja lääkäreitä katsomasta sinne mistä niin monet lapset tulee maailmaan...?
 
"huoh"
[QUOTE="vieras";22489078]NO kai mies haluaa nähdä synnytyksen sellaisena kuin se on. Se, että oman häveliäisyytesi takia estät sen on säälittävää. Sinulla on se oikeus mutta on se silti säälittävää.[/QUOTE]

Se riittää että mies saa olla halutessaan paikalla, nainen on se joka siinä kärsii ja jos siitä tulee vielä epämukavampi olo jos mies katsoo niin silloin ei katso, piste. Ja moniko mies edes haluaa nähdä jalkoväliin synnytyksessä?? Siitähän tulee traumoja ja voi loppua seksielämä.
 

Yhteistyössä