G:Tee-itse-joululahjat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Laitetaas pinoon kaikki mitä itse voi väsätä...jospa olisi muillekin sitten ideoista iloa :D
Niin, ja EN ole yhtään aikaisessa, kohta koittaa jo marraskuu ja hups, taas tulikin jo joulu.
 
Meillä lapset tekee kummeille joka vuosi jotain,tänä vuonna ajattelin että tehtäis magneetit taikataikinasta.Muina vuosina annettu lapsen kuva ja lapsen tekemä taulu.

Nyt pitäisi keksiä omille hoitolapsille jotain kivaa pientä mitä voisi itse tehdä,hyviä ideoita otetaan vastaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutmula:
Meillä lapset tekee kummeille joka vuosi jotain,tänä vuonna ajattelin että tehtäis magneetit taikataikinasta.Muina vuosina annettu lapsen kuva ja lapsen tekemä taulu.

Nyt pitäisi keksiä omille hoitolapsille jotain kivaa pientä mitä voisi itse tehdä,hyviä ideoita otetaan vastaan!!

Nimikoitu koristeltu pipari ja huovutettu heijastin (siihen siis ommeltu kiinni heijastinnauhaa tai -kuvioita).
 
Lähipiirin pienille lapsille A4-kokoiset huoneentaulut.

Tytölle keijukais-taustapaperille ja pojalle sammakkoprinssi-taustapaperille ja päälle teksti "Sokerista, kukkasista, inkivääristä kanelista. Niistä on pienet tytöt tehty!" ja "Etanoista, sammakoista, koiranhännän tupsukoista. Niistä on pienet pojat tehty!"

Jyskissä on muuten kehyksiä n. 3e:lla.
 
Mä kudon vilasukkia, pipoja, tumppuj, lapasia...kaikkee pientä ja nopeeta, kunnykyään on niin herkkuja lankojakin. 6 tai 8 puikoilla pipo syntyy jostain ihanasta paksusta pörrölangasta hetkessä!
 
mie ainakin neulon sukkia ja lapasia, pipoja ja nyt uusin juttu niistä pom pom langasta tein "kaulaliinan" kyllä lapset tykkäs. Tänä vuonna mie teen korin pajuista ja sitten laitan sinne ite tehtyjä lapasia ja niitä mitä jo mainitsinkin :)
 

Yhteistyössä