Nettikauppa pinotusta, jooko ?? =)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
joulukin lähestyy ja mä tykkään antaa persoonallisia lahjoja, joita ei välttämättä ihan tän kaupungin vapaa valinnasta löydy :whistle: ;)

Vois pikkuhiljaa alkaa ostella jo jotain.. laitetaas erilaiset nettiputiikit pinoon :D jokainen kuitenkin tietää jonkun , mitä taas joku muu ei tiedä... mä en kyllä tiedä mitään perinteisten netanttiloiden ym lisäksi :ashamed: :snotty: :D
 

Similar threads

Yhteistyössä