joulukin lähestyy ja mä tykkään antaa persoonallisia lahjoja, joita ei välttämättä ihan tän kaupungin vapaa valinnasta löydy
Vois pikkuhiljaa alkaa ostella jo jotain.. laitetaas erilaiset nettiputiikit pinoon
jokainen kuitenkin tietää jonkun , mitä taas joku muu ei tiedä... mä en kyllä tiedä mitään perinteisten netanttiloiden ym lisäksi :ashamed: :snotty: 
Vois pikkuhiljaa alkaa ostella jo jotain.. laitetaas erilaiset nettiputiikit pinoon