Ihanaa, kaikki joululahjat jo ostettu! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jippiii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jippiii"

Vieras
Tänä vuonna ajattelin olla ajoissa ja onnistuin. Olen kirjottanut jo kaikki joulukortitkin ja paketoinut ostamani joululahjat. Nyt voin vain keskittyä joulun odotukseen ja rentoutumiseen. Muut juoskoon tuolla kaupassa hikihatussa kauheessa ruuhkassa, mutta minä halusin välttyä siltä tänä jouluna :)

Suosittelen muillekin, jotka aina jättävät jouluostokset viimosille päiville. Joka ikinen mennyt vuos olin itse sellainen ja sit osti mitä tyhmempii/kelvottomii joululahjoja. Nämä ovat nyt ostettu ajatuksen kanssa, että varmasti menevät käyttöön.

Mutta on tässä jotain huonoakin. Vaikka kuinka sanon, että nyt on kaikki ostettu ja plaa plaa..löydän kuitenkin jotain aivan ihanaa itselle/jollekin kaupasta ja ostan sen -.- Joten ehkä kuitenkin, kun on ajoissa liikenteessä sitä rahaa menee enemmän. Noh, katsellaan :D

Nyt enää vain paketointipuuhia listalla, siis :).

Mä en ole ostanut ensimmäistäkään lahjaa. Enkä jaksa moisesta puuhasta edes stressaantua. Tällä tyylillä mennään kuten aina ennenkin, joulunvalmistumispuuhien lomassa käyn kerran kaupungilla ja jos joku unohtuu tai jotain löytyy, niin hyödynnän kylän putiikkeja. Enkä- edelleenkään - aio sijoittaa puolta omaisuutta hankintoihin ja uskallan luottaa oman järjenjuoksuuni tuossakin vaiheessa ;)...

Korttien askartelupuuhat olen löyhästi aloittanut lasten kanssa, se on rentoa puuhaa :).

Mitäs löysit lapsille lahjaksi ? Miun pitäisi löytää miehen siskontytölle jokin yksisarvinen poni, halaava koira tai zhu zhu marsu. :)

Yhteistyössä