Kyllä sen huomaa, että haisee toisten nenään pahalta, vaikkei siitä kukaan erikseen sanoisi. Minä ainakin vedän itseäni heti taaksepäin, jos joku haisuli tulee viereen! Olen myös muutamalle kautta rantain tuonut asian julki; alkanut puhua pyykinpesusta, saunassakäynnistä, hammaslääkäristä jne jolloin toinen on ehkä havahtunut tajuamaan oman tilansa.
Siis mitä, et kehtaa sanoa poikaystävälle pahanhajuisesta hengityksestä????? Ymmärrän, ettei vaikka pomolle sanota ihan ekana päin naamaa, mutta poikaystävälle... Onkohan aivosi lionneet suihkussa? kyllä minä huomautan miehelle aina välittömästi, kun hammaskivenpoistoaika lähestyy. Suutelemista on turha ehdottaakaan, jos kita löyhkää. Ja se on moninverroin karmeampaa kuin hienhaju!
En minäkään haise, vaikken päivittäin ota kokosuihkua, pesen vaan osittain ja hampaat pesen vain kerran päivässä. Reikiä tulee 5-10 v välein, hammaskiveä on putsattu 2 krt elämäni aikana.
Jos aamulla käy suihkussa, olo ei taatusti ole ""raikas koko päivän"" vaan ehkä kaksi tuntia. Kesäsäällä vartin. Haistelen tässä käsivarttani ja mietin, missä ihmeessä on se ""tunkkainen haju"" jota oletat joka huokosesta nousevan, jollei lotraa vähän väliä suihkussa. Ei mitään hajua, zero.