Nimimerkki ""Haisee!!!"":lle
Kirjoitit: ""Ja te jotka sanotte etta raikkaalta haisette joka toinen päivä suihkutellessa, EN USKO! Itse hajua EI VOI haistaa, toiset kyllä"".
Minä en käy välttämättä päivittäin suihkussa jos ei tunnu likaiselle. Äitini käy paljon harvemmin kuin minä. Poikakaveri käy suunnilleen samassa syklissä kuin minäkin. Kaverini ei käy suihkussa välttämättä edes 10km juoksulenkin jälkeen, vaikka hikoilee. Ja kukaan heistä ei kuitenkaan haise hielle. (Myönnän että minustakin kuitenkin on ällöttävä ajatus olla käymättä suihkussa lenkin jälkeen, vaikkei sitten haisisikaan).
Sitten on ne ihmiset, joiden iho tuoksuu tunkkaiselle saunankin jälkeen. Ja ne jotka haisevat hielle pari tuntia suihkun jälkeen. Esim jos me kaikki pitäisimme sukkia ja kenkiä koko päivän jalassa, osan jalat haisisivat ihan kamalan pahalle, osan taas ei juuri lainkaan, vaikka kaikkien jalat olisivatkin hionneet kengissä. Tai jos kaikki kävisimme hikilenkillä, osa haisisi hirvittävälle, osa paljon miedommalle ja osa ei lainkaan.
Eli siis tahdon sanoa, että emme me kaikki ole samalla viivalla haisemisenkaan suhteen

Ihan turha ottaa joku suihkupoliisin rooli ja väittää että kaikkien olisi peseydyttävä kokonaan päivittäin.