G: Sattumaako? Päivämääristä!! (En osaa laittaa otsikkoa...)

Mä tapailin yhtä miestä vuosi sitten joka tuntui jotenkin aika hyvältä. Kaikenlaisia yhteensattumia oli ja tuli ja loppu pisteen iin päälle laittoi se kun hänellä sattui olemaan samanlaisia astioita kuin minulla. Hän kertoi saaneensa ne häälahjaksi ja niiden jääneen erossa hänelle. Ihna kuten minulla. kaiken lisäksi hän oli mennyt tismalleen samana päivänä, samana vuonna naimisiin kuin minä. Huh, karmivaa :eek:

porkkana
oon syntyny samana päivänä kuin mummuni ja serkun lapsi on myös syntynyt samana päivänä. Veljen lasta lähdettiin synnyttämään sinä päivänä, syntyi kuitenkin vasta seuraavana. Ja nyt on sama l.a. tässä raskaudessa kun oli edellisessä.

Mun äitillä ja miehellä sama syntymäpäivä, eri vuonna kuiteski.
Miehen tytöt edellisestä liitosta syntyny samassa kuussa kun meidän lapset.
Poika syntyny samana päivänä kun appiukko.
Mies menny naimisiin exänsä kanssa samana päivänä kun mie synnyin.

Mun edesmenneen isäni ja isäpuoleni syntymäpäivät ovat samat, päivämäärä sekä vuosi.
Nuoruudessa seurustelin peräjälkeen nuorten miesten kanssa, jotka olivat molemmat syntyneet karkauspäivänä, ikäeroa se neljä vuotta.

Minulla ja mummollani on 50 vuotta ikäeroa (olenkin kuulema olut mummon paras syntymäpäivälahja ikinä). Serkkuni lapsi on syntynyt myös samana päivänä.
Minun kummisetäni ja meidän pojan syntymäpäivät sattui samalle päivälle.

Niin ja minä menin naimisiin 52 vuotta isovanhempieni jälkeen, mutta se ei oikeastaan ollut mitään sattumaa.

vieras
18.8. Mun äidin syntymäpäivä, mun siskon syntymäpäivä, mun parhaan kaverin syntymäpäivä, mun äidin parhaan kaverin syntymäpäivä ja mun pikkusiskon kaverin syntymäpäivä.. Hassua :)

Miehen suvussa paljoki just tollasia, et toinen on syntyny samalla päivämäärällä, ku toinen kuollu tai muuta vastaavaa.

Mun porukoilla, siskolla ja mulla on kaikilla yks ja sama numero syntymäpäivissä, toisilla kuukausi ja toisilla päivä ja sit vä siskon ja äitin syntymäpäivät on käännetty (siis toisella esim. 6.12 ja toisella 12.6). Niin ja mulla ja kummitädillä on samana päivänä synttärit.

Yhteistyössä