kuinka moni syö ranskikset ilman ketsuppia?
mulla on pakko olla ketsuppia tai ei tuu mitään syämisestä :snotty:
Tuli vaan mieleen kun kaveri ei pysty pistään ranskiksiin mitään tai ei saa alas ja itellä taas ilman ketsuppia ei mee alas..tuuppaan kyl ketsuppia joka paikkaan muutenkin
mulla on pakko olla ketsuppia tai ei tuu mitään syämisestä :snotty:
Tuli vaan mieleen kun kaveri ei pysty pistään ranskiksiin mitään tai ei saa alas ja itellä taas ilman ketsuppia ei mee alas..tuuppaan kyl ketsuppia joka paikkaan muutenkin