G:Ranskalaisiin ketsuppia vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
kuinka moni syö ranskikset ilman ketsuppia?


mulla on pakko olla ketsuppia tai ei tuu mitään syämisestä :snotty:
Tuli vaan mieleen kun kaveri ei pysty pistään ranskiksiin mitään tai ei saa alas ja itellä taas ilman ketsuppia ei mee alas..tuuppaan kyl ketsuppia joka paikkaan muutenkin:D
 

Yhteistyössä