V
Vieras
Vieras
Kun aina sanotaan et syö aamiaiseksi vaikka puuroa+marjoja niin mitäs jos ne marjat korvaa hienolla sokerilla? Terveellisempiä ois marjat mut kun ei se puuro mee alas ilman sokeria. *Nolo* Laihdutellessa siis mietin että montako teelusikallista sokeria on vielä kohtuullinen määrä laittaa jos sillä korvaa noi ehdotetut marjat tai muut.
En oo oikein löytänyt mitään tarpeeksi helppokäyttöistä laskuri tms ohjelmaa missä noita voisi laskea, aina jotenkin hankalia. :/
En oo oikein löytänyt mitään tarpeeksi helppokäyttöistä laskuri tms ohjelmaa missä noita voisi laskea, aina jotenkin hankalia. :/