Kaloreista tietävät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Kun aina sanotaan et syö aamiaiseksi vaikka puuroa+marjoja niin mitäs jos ne marjat korvaa hienolla sokerilla? Terveellisempiä ois marjat mut kun ei se puuro mee alas ilman sokeria. *Nolo* Laihdutellessa siis mietin että montako teelusikallista sokeria on vielä kohtuullinen määrä laittaa jos sillä korvaa noi ehdotetut marjat tai muut.

En oo oikein löytänyt mitään tarpeeksi helppokäyttöistä laskuri tms ohjelmaa missä noita voisi laskea, aina jotenkin hankalia. :/

 
No jos välttämättä siihen puuroon haluat laittaa sokeria, niin ei ainakaan enempää kuin 1 tl. Äläkä silti korvaa sillä marjoja tai hedelmiä. Niistä kun saa myös kuituja, vitamiineja jne. Entäs jos korvaat marjat ja sokerin vauvan hedelmä- tai marjasoseella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sokeria:
No jos välttämättä siihen puuroon haluat laittaa sokeria, niin ei ainakaan enempää kuin 1 tl. Äläkä silti korvaa sillä marjoja tai hedelmiä. Niistä kun saa myös kuituja, vitamiineja jne. Entäs jos korvaat marjat ja sokerin vauvan hedelmä- tai marjasoseella?

Tää kans on hyvä ohje! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja sokeria:
No jos välttämättä siihen puuroon haluat laittaa sokeria, niin ei ainakaan enempää kuin 1 tl. Äläkä silti korvaa sillä marjoja tai hedelmiä. Niistä kun saa myös kuituja, vitamiineja jne. Entäs jos korvaat marjat ja sokerin vauvan hedelmä- tai marjasoseella?

Tää kans on hyvä ohje! =)

Juu meillä "korvataan" sokeria ja hilloa ja kakuntäytettä ja urheilevien lasten välipaloja noilla hedelmäsoseilla.
 
No siis kun mä olen tosi huono syömään muutenkin. Varsinkin noita terveellisiä juttuja saa ihan houkutella ittensä pistämään kurkusta alas. Just joku puuro ja marjat on jotenkin niin epäesteettisen näköistä et hyh. :D:D Kahvilla meen helposti alkuiltaan asti. Sitten lämmintä ruokaa hirveä annos ja sitten saa muka luvallisesti syödä herkkuja illalla, kun ei ole päivällä syönyt oikeastaan mitään. Koko ruokavalio siis v*tuillaan, kun suoraan sanotaan. Ylipainoa ei sinänsä edes ole, 67/171 mitat. 60 ois just hyvä. Aattelen vaan aina et jos alan syömään aamulla/päivälläkin kunnolla niin sithän mä vasta lihonkin. *Jälleen nolo*

Täytyy kokeilla tota kiloklubia kun ehtii, kiitti vinkistä.
 
Toi on kyllä paha tapa, että on syömättä iltaan ja sit vetää sapuskaa ja herkkuja kaksin käsin. Syö vähän ja usein, niin ja terveellisesti. Ja pidä ihmeessä herkkupäivä, mutta vaan yksi viikossa, ei siis joka päivä.
 

Similar threads

T
Viestiä
0
Luettu
365
Aihe vapaa
Tyttö 16v
T
L
Viestiä
0
Luettu
592
Aihe vapaa
Lastenlääkäri
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä