Miksi mies tekee näin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän tuollainen ihminen sua oikeasti rakasta. Miten kukaan haluaa rakkaalleen noin vaikea olla? Lapset varmaan vähän hankaloittaa, mutta silti. Mun mies on tosi pihi. Silti se käyttää mielellään rahaa muhun, saan tyyliin mitä haluun vaikka olen khtuella kotona...

Älä tee sitä virhettä, että muutan tuon luonteisen ihmisen kanssa yhteen asumaan.
Jos et pysty mukautumaan hänen rahankäyttövaatimuksiin niin edessäsi on pitkä tie joka johtaa eroon.

Parisuhteessa se maksaa jolla on rahaa. Ei lasketa senttejä ja mietitiä mikä maksaa mitäkin.
Sinulla on itselläsi lapsia ja miehellä ei ole. Mikään teidän suhteessanne ei tule menemään puoliksi. Olen varma, että vaikka ostatte asunnon puoliksi niin joudut maksamaan esim. vesimaksut lapsista yksin. Lasten ruuat menee sinun pussistasi jne.

Asun itse avoliitossa ja olen nyt kotiäitinä. Mieheni maksaa laskut ja ostaa enemmät ruuat ja lapsen tarvikkeet. Kysyy vielä tarvitsenko jotain ja siirtää tililleni raha jotta voin ostaa itselleni jotain. Kotihoidontukeni riittää niukin naukin lainanlyhennykseen.
Kysy mieheltä mitä mieltä hän on tästä ja jos hän haluaa joskus biologisesti oman lapsen niin onko hän valmis sen tuomiin taloudellisiin uhrauksiin myös silloin kun sinulta äitiysloman ja mahdollisen hoitovapaan aikana pienenee tulot.

Kirjoitit, että vakavissaan ehdottaa parisuhteeseen omia ruokia. Se on niin älytön juttu eikä tule toimimaan lapsiperheessä, että toivottavasti mietit tätä tarkkaan.

Tuo mies on ihan ok naiselle joka ei koskaan halua yhteistä kotia tai lapsia. Pelkkä tapailu riittää ja on yhtä nuuka luonteenlaadultaan. Taitaa olla tämän takia tämä mies vapaalla jalalla pysynytkin.
Toivottavasti etsit uuden normaalin miehen, sillä tästä suhteesta tulee vain itkua pidemmänpäälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Älä tee sitä virhettä, että muutan tuon luonteisen ihmisen kanssa yhteen asumaan.
Jos et pysty mukautumaan hänen rahankäyttövaatimuksiin niin edessäsi on pitkä tie joka johtaa eroon.

Parisuhteessa se maksaa jolla on rahaa. Ei lasketa senttejä ja mietitiä mikä maksaa mitäkin.
Sinulla on itselläsi lapsia ja miehellä ei ole. Mikään teidän suhteessanne ei tule menemään puoliksi. Olen varma, että vaikka ostatte asunnon puoliksi niin joudut maksamaan esim. vesimaksut lapsista yksin. Lasten ruuat menee sinun pussistasi jne.

Asun itse avoliitossa ja olen nyt kotiäitinä. Mieheni maksaa laskut ja ostaa enemmät ruuat ja lapsen tarvikkeet. Kysyy vielä tarvitsenko jotain ja siirtää tililleni raha jotta voin ostaa itselleni jotain. Kotihoidontukeni riittää niukin naukin lainanlyhennykseen.
Kysy mieheltä mitä mieltä hän on tästä ja jos hän haluaa joskus biologisesti oman lapsen niin onko hän valmis sen tuomiin taloudellisiin uhrauksiin myös silloin kun sinulta äitiysloman ja mahdollisen hoitovapaan aikana pienenee tulot.

Kirjoitit, että vakavissaan ehdottaa parisuhteeseen omia ruokia. Se on niin älytön juttu eikä tule toimimaan lapsiperheessä, että toivottavasti mietit tätä tarkkaan.

Tuo mies on ihan ok naiselle joka ei koskaan halua yhteistä kotia tai lapsia. Pelkkä tapailu riittää ja on yhtä nuuka luonteenlaadultaan. Taitaa olla tämän takia tämä mies vapaalla jalalla pysynytkin.
Toivottavasti etsit uuden normaalin miehen, sillä tästä suhteesta tulee vain itkua pidemmänpäälle.

tottahan tuo..menis varmaan niin et maksaisin lasten osuuden asumisessa.. sen verran tiedän etten tällasessa tilanteessa yhteen muutais kyllä.. enkä muuta. Mut saa se kyllä luvan nyt tulla asiassa vastaan. Ja jos ei tule niin ..huoh en edes halua sitä niin ajatella.. muutaman kerran olen asian puheks ottanut mut eipä se pitkälle johda kun mä jään ällistelemään miten se voi ajatella asioista noin.
Koska jos yhteen muutetaan niin yhdessä pitäs toisen tulot huomioon ottaen ostella ruuat jne..
Se oli kyllä selvääkin selvempi et lasten menot menis lapsilisästä + elatusmaksusista.. eli niistä mun tuloista :| Koska niitähän ne on mulle..
Vakavan keskustelun paikkahan tämä on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös palstalaisia mikään muu kiinnosta miehessä kuin raha?

:headwall:

Ei tässä nyt siitä ole kysymys.
Vaan siitä miten joku voi olla niin pihi et sadaan riita aikaseks jostain vaivaisesta maitopurkista tai kananmunista..

Ja kuten joku tossa sanoi.. mutkin on opetettu niin että omista annetaan vaikka sitä omaa ei paljoa olekaan.
Toiset kai sitten niin et pidä kiinni omista etkä anna muille.
Ei mun tietääkseni ainkaan ole ollut mitenkään tiukkaa noitten perheessä.
Ja kyllä sen kaveritkin on vähän sillain et "löysää mies pipoa"..

Yhteistyössä