Siis varsinkin kolme tai useamman lapsen perheet? Kuinka teillä on järjestetty niin ettei aina ole tiskialtaassa/pöydällä astioita?
Ollaan kesäkuun alusta oltu ilman konetta ja nyt alkais tuntua et piisaa mutta ukko on sitä mieltä et se on turha kapistus..
Ollaan kesäkuun alusta oltu ilman konetta ja nyt alkais tuntua et piisaa mutta ukko on sitä mieltä et se on turha kapistus..