N
Non compos mentis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja i:Ihan mielenkiinnosta...Miten saatte ruuat kaupasta kotiin ilman autoa?Alkuperäinen kirjoittaja zarian:Meillä kolme lasta ja pärjätään ilman :wave:
Me ollaan muutenkin kyllä ihan outoja kun meillä ei ole autoa, ja asutaan koko viiden hengen perhe 65 neliön kolmiossa... Ja nyt vielä tämä pesukone...
Meillä ainakin homma toimii niin, että mulla on sellanen mummojen vetokärry sekä reppu. Niihin tungen ostokset. Käyn yleensä kaupassa kerran-pari viikossa.