G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:2 aikuista ja lapsi ja tänään käytiin ostamassa kahden viikon ruuat. Rahaa meni 90 euroo sisältäen vaipat.
Eli meniskö noin 250-300 euroo kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:2 aikuista ja lapsi ja tänään käytiin ostamassa kahden viikon ruuat. Rahaa meni 90 euroo sisältäen vaipat.
Vain 90e? Miten on mahdollista?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:2 aikuista ja lapsi ja tänään käytiin ostamassa kahden viikon ruuat. Rahaa meni 90 euroo sisältäen vaipat.
Alkuperäinen kirjoittaja miu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:2 aikuista ja lapsi ja tänään käytiin ostamassa kahden viikon ruuat. Rahaa meni 90 euroo sisältäen vaipat.
samaa mietin itekkin mutta syy selviä sille kun katsoo mitä koriinsa laittaa (halpamerrkien tuotteet eivät ole niin pahoja kun yleensä luulis ) näin miu ukko ainakin saa ruoka kauppa laskut pysymään kurissa ja pääsee vinkumaan kauheista laskuista jotka ite saan aikaan kaupassa