Minusta nettotulot pitäsi olla 1000€/kk per henkilö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan pienituloisista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin pitäisi. Maailmassa pitäisi olla rauha ja ihmisillä pitäisi olla kiva elämä. Sinun puolestaan pitäisi olla hiljaa, jos haluat että palstalaiset pitäisivat sinusta.

[QUOTE="vieras";27097016]Sijoitus kotiin jossa on liian vähän lapsia nettotuloihin nähden.

Eikä vastaanottaja voi kieltäytyä, jollei ala samantien tekemään omia kiintiölapsia täyttääkseen liiallisten tulojen aiheuttaman vääristymän.[/QUOTE]

Mitä jos vihaa lapsia varsinkin jos ne on jonkun muun? Kuinka kamalan yhteiskunnan sinä haluat tulevaisuudessa kun ne kaikki kamalan ja rääkätyn lapsuuden kärsineet kasvavat kieroutuneiksi ja vihasiksi ja katkeriksi aikuisiksi?

Tais mennä aloittajan pointti melkein kaikilta ohi. Ymmärsin et kyse oli nimenomaan siitä, että jos nettotulot on nyt 3000 euroa kahdella aikuisella niin ei siinä kohtaa kannata tehdä 5 lasta...Meillä on nettotulot 4000 ja rapiat ja kaksi lasta eli taidetaan just mennä ap:n ajatuksen sisään ;) Tosin yhtä vielä harkitaan ja hyvin varallisuus siihenkin riittäisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ööööö;27097449:
Entäs ku mun tulot on alle tonnin? :|
Pitääkö mun nyt mennä vetämään itseni kiikkuun? Vai sijoitetaanko mutkin johonkin perheeseen jolla on "ylimääräistä" rahaa?
:O

Höh? Vastatkaapas nyt tähän..

Ja siihen että mitä tehdään niille vanhuksille joilla on tuloina vaan pieni eläke?
Saako vastaanottavat perheet päättää että ottaako lapsen vai eläkeläisen?

Vai.... Pitääkö tässä alkaa pelkäämään että joku päivä on harmaisiin puettu partio oven takana jotka vie hyödyttömät pienituloiset mestauspaikalle? :O

Ja minä kun kuvittelin vielä lapsen haluavani tähän "köyhyyteen, kurjuuteen"
Tyhmä minä kun en ollut tajunnut olevani liian köyhä edes elättääkseni itseäni :O

Nämä vähimmäisvaatimukset ovat verrattavissa noidankehään. Esim. sossupummithan vaativat vähimmäistuloa yli tonnin kuussa(plus kaikki muut lisät).
Mistä ne rahat saadaan? Veroja nostamalla, jolloin kaikki muukin kallistuu, jolloin se tonni onkin jo niin pieni summa, että aletaan vaatia vähintään tonniviittäsataa jne....

Alkuperäinen kirjoittaja ööööö;27097449:
Entäs ku mun tulot on alle tonnin? :|
Pitääkö mun nyt mennä vetämään itseni kiikkuun? Vai sijoitetaanko mutkin johonkin perheeseen jolla on "ylimääräistä" rahaa?
:O

Tuu meille, voitas ehkä yhdessä saada se kaks tonnii kasaan :hug:

Ihmiset ei tunnu osaavan lukea, eipä tuossa aloituksessa mistään yhteiskunnan tuesta puhuttu. Ja olen ap:n kanssa samaa mieltä. Vanhempien pitäisi pystyä elättämään perheensä ilman mitään yhteiskunnan tukia. Lapsilisätkin voisi ottaa näiltä yli 1000e/kk/hlö tienaavilta pois.

[QUOTE="Anne";27097579]Mistä muuten tuon tonnin repäsit? Sossun mukaan 400€ per lärvi riittää..[/QUOTE]

No kuka haluaa elää jollain soosun määrittelemällä elintasolla?

Alkuperäinen kirjoittaja Tänne vaan;27097407:
Mun ja miehen tulot on yhteensä yli 8000, eli meille mahtuis (kun en yrityksistä huolimatta näytä toista lasta enää saavan). Mutta mä en kyllä sitten enää palauta niitä, vaan pidän omina.

Kyllä minä jonkun takaisin haluan kun töihin pääsen ja saan palkkaa päivärahan sijasta. Lasketaan sitten porukalla, miten lapset jaetaan.

Yhteistyössä