G; Paljonko ruokaan kuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä asustaa minä, mies ja koira...ja minä olen raskaana jospa se jotenki muka vaikuttas:) käydään kaupassa kerran viikossa ja kun laskee paljon menee rahaa niin 400 euroa kuussa...:( pitäis kattoa mitä ostaa mutta se on sitä ku lähtee nälissään kauppaan...

Nelihenkinen perhe, jossa maito ja vilja-allergisia, eli joudutaan ostamaan erikoisruokaa (ja äippä raskaana). Ilman vaippoja ja miehen tupakkaa n. 400? - 450?/kk, riippuen vähän, onko joutunut ostamaan sellaista "pidempikestoista tavaraa (=maustet yms)" kuinka paljon. Olen seurannut kuitit tarkasti 3 kk, joten näin meillä...

Sisältää pyykki- ja tiskiaineet ja hammastahnat+harjat, vessapaperin ja talouspaperin...

Minä, mies ja koira..ja rahaa ruokaan menee kuussa n.400-450? ( sisältää koiranruuta, hygienia tarvikkeet ja muita kodinhoitoon liittyviä asioita kuten tiskiaineet jne. ) ja meillä ei osteta eineksiä..vaan joka pv tai joka toinen pv tehään tavallinen lämmin ruoka.

Meillä riippuu kumpi käy kaupassa ukko vai minä. ukko jos hoitaa kaupassa käynnin pärjätään ihan 300-400? kuussa mutta jos mie menen kauppaan saattaa mennä sen 500? kuussa. Meitä kuuluu perheeseen 5. (mistähän tuo erotus johtuu ^^)

Meillä 5 hlöne perhe.Kauppaan menee keskimäärin semmonen 500-600E/kk Siihen sisältyy kaikki!Kaksi aikuista kaksi koulu ikästä ja yksi vaippaikänen!!

Kuka saa ostettua 90E KAHEN VKON ruuat??? K..us...e..tus...ta!!Kävisit sä meillekkin sitten kaupassa ja tekisit ruuat jonku kuukauden??Ni kokeillaan pääseekö tohon muka oikeesti...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
2 aikuista ja lapsi ja tänään käytiin ostamassa kahden viikon ruuat. Rahaa meni 90 euroo sisältäen vaipat.
Eli meniskö noin 250-300 euroo kuussa.

Vain 90e? Miten on mahdollista?

Tekemällä paljon ruokia itse ja isoja annoksia.:)
Lisäks kaikki herkut pois.

2 aikuista ja lapsi ja tänään käytiin ostamassa kahden viikon ruuat. Rahaa meni 90 euroo sisältäen vaipat.

samaa mietin itekkin mutta syy selviä sille kun katsoo mitä koriinsa laittaa (halpamerrkien tuotteet eivät ole niin pahoja kun yleensä luulis ) näin miu ukko ainakin saa ruoka kauppa laskut pysymään kurissa ja pääsee vinkumaan kauheista laskuista jotka ite saan aikaan kaupassa

Alkuperäinen kirjoittaja miu:

samaa mietin itekkin mutta syy selviä sille kun katsoo mitä koriinsa laittaa (halpamerrkien tuotteet eivät ole niin pahoja kun yleensä luulis ) näin miu ukko ainakin saa ruoka kauppa laskut pysymään kurissa ja pääsee vinkumaan kauheista laskuista jotka ite saan aikaan kaupassa

Tosiaan joo vaihdoin murot, kermaviilit jne halppismerkkeihin, joten siinäkin tuli jo säästöä useampi euro.:)

Meillä kaksi aikuista ja kaksi teinipoikaa, eväät työssä, ei juurikaan ulkona syömistä. Arvioin, että noin 1000 euroa menee ruokaan kuukaudessa. Jos on tarpeen, voi tuosta 300-400 nipistää melko helposti ja välillä teemmekin niin.

3lasta, 2aikuista, kissa ja koira. Noin 400e menee kuussa ruokaan. Välillä alle. Ja käytetään halppismerkkejä. Tällä hetkellä ei vaippoja käytössä lapsilla. Ja hintaan sisältyy miehen tupakat.

Meillä käytetään kanssa halpis merkkejä.Ja kaikki mahd ostetaan alennuksilla (päiväys ei pitkälle) jne.Käydään Lidlissä jossa säästää reilusti yli 20 e kauppakuluissa verrattuna siihen mitä s-marketissa tai k-kaupassa menee.Meilläkin on 5 hlön lisäksi koira ja kolme kissaa.Koiran ruoka tosin ei tuohon kuulu koska se ei syö markettien ruokaa vaan eläinkaupankoiran ruokaa.Mutta siihenkin menee semmonen noin 50e ja syö siitä puoltoista kk ainakin.Kyseessä iso koira.
Syödään ihan perinteisiä kotiruokia itse tehtyinä.Ja tuo puoli vuotias syö ite tehtynä peruna/liha ruuat.

Meillä 2 aikuista ja 2 lasta. Ruuat, pesuaineet ja vessapaperit yhteensä n. 500e/kk. Mutta vähänkin jos tulee jotain ylimääräistä esim. juhlien järjestämistä niin ei todellakaan riitä. Aika fiksusti me kaupasta ostetaan. Tosin välillä jotain ylimääräistäkin. Suosin kaikkia punalappusia tuotteita mitä saa pakastimeen.

Yhteistyössä