G: Paljonko olet painanut painavimmillasi (myös raskaana) ja paljonko painat nyt? Pituus myös.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kilokeiju
100kg, nyt raskaana 22 rvk menossa, 170cm pitkä toivottavasti synnytyksen jälkeen saan laihdutettua itseni edes 80 kiloiseksi tämä norsuna olo kun ei ole mitään mukavaa enää lonkillekkaan:/
 
tappura harmaana
Synnyttämään mentäessä painoin jokaisen kolmen aikana suurinpiirtein saman 62kg. Lähtöpaino aina olluy 45-47kg. Pituus 166cm ja painoa tällähetkelllä 49kg.
 
Nyt putootte penkiltä... :D 79kg viimeisellä neuvolapunnituksella (synnärillä ei punnittu) esikoista odottaessani. Pituutta 155cm.
Nyt 57kg. Mä keräsin siis painoa 20kg, mutta kahta kiloa lukuunottamatta kaikki jäivät laitokselle. Mutta kyllä mä sitten turpea tapaus olinkin ennen synnytystä...
 
kilokeiju
niin ja unohtui vielä, ennen raskautta painavimmillani olin 99 kiloa, ja siitä sain laihdutettua 88 kiloon nyt raskausaikana ne tuli rymisten takaisin vaikka ruokavalio on terveyspainotteinen
 
jarna
Painoin lihavimmillani 75kg synnytyksen jälkeisen masennuksen aikana. Kun kuntouduin, laihdutin ja painoin 53kg. Olen 158cm.

Myöhemmin ominaispainoni on ollut n.56-60kg.

Synnärille mennessä alle 80kg.
 
74kg painoin painavimmillani kun synnyttämään läksin, 20kg tuli painoo raskausajalla..mut ristiäisiin mennessä ne oli onneks jo kaikki lähteny! pituutta siis 167cm, paino ollu jo 15 vuotta sama, 54-55kg lukuunottamatta raskausaikoja :)ekasta tuli 17kg,tokasta toi 20 ja vikasta 7kg!
 
viimeinen neuvolan punnitus taisi esikoisesta olla se isoin eli 91kg...hui!Nyt synnytyksistä ,viimeisimmästäkin on aikaa jo liki 7 vuotta ja paino on n.70kg,pituutta 169cm.5kiloa kun sais veks ;) Mutta ei näin kesällä jaksa laihduttaa :snotty: B)
 

Yhteistyössä